ایجاد ۷ منطقه آزاد جدید در کشور

دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور گفت: راه‌اندازی ۷ منطقه آزاد جدید در کشور محقق می شود.

سعید محمد گفت: برنامه اصلی ما در مناطق آزاد کشور، حل مشکلات تولید و مسایل تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است و در حال حاضر ۸ منطقه آزاد در کشور فعال هستند و روند فعالیت و تولید در این مناطق در حال انجام است.

به گفته دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور دولت به دنبال راه‌اندازی ۷ منطقه آزاد جدید در کشور است که از سال گذشته اقدامات لازم در این خصوص در حال انجام است.

او می گوید: با اجرای این ۷ منطقه آزاد جدید، مجموعا ۱۵ منطقه آزاد و ۳۲ منطقه ویژه اقتصادی در کشور خواهیم داشت که می‌تواند برای بحث تولید و اشتغال بسیار موثر باشد.

محمد گفت: فعالان اقتصادی در مناطق آزاد معضلات بسیار زیادی در بحث تولید دارند و برنامه‌ریزی‌هایی بسیار خوبی از سوی مناطق آزاد در حال انجام است تا بتوانیم حکمرانی را در مناطق آزاد، واحد و از تولیدکننده حمایت کنیم.

این مقام مسئول گفت: مقام معظم رهبری امسال نیز مانند چند سال اخیر تاکید بسیار جدی بر بحث تولید دارند و از این رو در تلاش هستیم تا در مناطق آزاد همه توان دولت سیزدهم را برای حمایت از تولیدکننده به کار بگیریم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
منطقه ویژه شهرکرد چرا اینقدر دیر و کند کار میشود و چرا مسولان استانی و کشوری پیگیر رونق و بر ریل افتادن این منطقه در کوهپایه زاگرس نیستند