باغ لاله‌های کرج به روی علاقه مندان گشوده شد

سرپرست سازمان سیما،‌ منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: هشتمین جشنواره لاله های کرج از امروز دوشنبه ۱۵ فروردین ماه در باغ لاله های بوستان شهید چمران این کلانشهر میزبان علاقه مندان شده است.

آقای عبداله پور گفت: بیش از ۲۰۰ هزار پیاز لاله در ۴۰ واریته متنوع و رنگارنگ در باغ گل‌های بوستان شهید چمران کرج کاشته شد.

او گفت: ۱۰ هزار گل‌های فصلی دیگر در این جشنواره در دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

آقای عبداله پور گفت: امسال با توجه به شرایط مناسب آب هوایی کلانشهر کرج هشتمین جشنواره لاله‌ها از ۱۵ فروردین ماه جاری برای علاقه‌مندان گشایش یافت.

او گفت: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با جشنواره لاله‌های کرج ساعت بازدید علاقه‌مندان نیز نسبت به سال‌های گذشته تفاوت کرده و اغلب مردم در ساعات بعد از افطار برای بازدید از جشنواره حضور می‌یابند.

آقای عبداله پور گفت: میزان اعتباری که برای کاشت و برگزاری این جشنواره اختصاص یافته حدود سه میلیارد تومان است که توسط بخش خصوصی تامین شده است.

به گفته  سرپرست سازمان سیما،‌ منظر و فضای سبز شهرداری کرج نورافشانی در شب‌های رمضان و رکشاپ، کارگاه آموزش گل و گیاه برای بازدید کنندگان، برگزاری مسابقات شهروندی، نقاشی با موضوعات گل و گیاه و پارک لاله از جمله برنامه‌هایی است که در ایام جشنواره تدارک دیده شده است.

آیین اختتامیه این جشنواره روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.