ماموران گچسارانی چهار میلیارد ریال طلا را به صاحبش برگرداندند

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران گفت: ماموران وظیفه شناس این شهرستان کیف حاوی پول و طلا به ارزش چهار میلیارد و ۲۴ میلیون ریال را به صاحبش برگرداندند.

سرهنگ ارسلان خادمیان گفت: دو تن از کارکنان معاونت بازرسی شهرستان گچساران حین گشت زنی و سرکشی از یگان های انتظامی در یکی از پارک های شهر دوگنبدان یک عدد کیف که حاوی مقدار زیادی طلاجات، ساعت طلا، چندین کارت بانکی، مدارک هویتی و وجه نقد بود را پیدا کرده و به یگان انتظامی تحویل دادند.

او می گوید: مأموران با پیگیری از طریق مدارک هویتی موفق به شناسایی مالک کیف و صاحب اموال شدند و پس از اطمینان کیف و اموال کشف شده را به صورت کامل به صاحب آن تحویل دادند.

به گفته سرپرست فرماندهی انتظامی گچساران، ارزش اموال پیدا شده بالغ بر چهار میلیارد ریال طلاجات و ۲۴ میلیون و پانصد هزار ریال وجه نقد بوده است و نیروی انتظامی امین مردم است.

خادمیان با قدردانی از مأموران درستکار از مردم خواست تا در حفاظت از اموال خود مراقبت بیشتری کنند و از حمل مقدار زیاد وجه نقد و اشیای قیمتی اجتناب کنند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان گچساران  ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت کلاهبرداران سایبری از مردم شهرستان گچساران خواست توصیه های پلیسی را جدی گرفته و درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.