اعلام ساعات کاری اصناف اصفهان در ماه رمضان

رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: ساعت شروع توزیع آش و حلیم از ۱۵ و ساعت شروع فعالیت رستوران‌ها نیز از ۱۶ اعلام شده است که البته همه این واحدها به طور بیرون‌بر فعالیت می‌کنند.

رسول جهانگیری با ابراز مخالفت نسبت به تغییر ساعات فعالیت واحد‌های صنفی گفت: امسال ساعات کاری برخی اصناف، نسبت به سنوات گذشته کاهش داشته است. ساعت شروع توزیع آش و حلیم از ۱۵ و ساعت شروع فعالیت رستوران‌ها نیز از ۱۶ اعلام شده است که البته همه این واحد‌ها به طور بیرون بر فعالیت می‌کنند.

این در حالی است که تا سال قبل، ساعات شروع فعالیت این اصناف از ساعت ۱۴ بود و همین یک تا دو ساعت تأخیر هم در میزان فعالیت آن‌ها خلل ایجاد می‌کند.

به گفته او همچنین ساعات فعالیت آب میوه و بستنی فروشی‌ها و واحد‌های فست فودی از یک ساعت قبل از افطار تا ۱۲ شب تعیین شده است. در صورتی که تا سال گذشته امکان فعالیت آن‌ها تا زمان سحر بود و اکنون هم در حال رایزنی‌هایی برای افزایش ساعات کاری این گروه هستیم.

به طور کلی پذیرایی از سحر تا افطار ممنوع است مگر مشاغل خاصی که در پایانه‌های مسافربری و باربری هستند و با دریافت مجوز قبلی و اعمال نظارت‌های لازم امکان فعالیت را دارند.

رئیس اتاق اصناف اصفهان می‌گویددرخواستی که دارم آن است که با اولویت نگه داشت حرمت در ماه رمضان، پس از دو سال شیوع کرونا و خلل در کسب‌وکارها، لازم است با در نظرگیری شرایط اقتصادی واحد‌های صنفی، اقداماتی مانند افزایش ساعات کاری آن‌ها در جهت بهبود وضعیت اقتصادی فعالان انجام گیرد.


منبع:ایمنا

برچسب ها: اصناف ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.