۸۷۱ طرح بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان آماده افتتاح است

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: ۸۷۱ طرح عمرانی با اعتبار ۴۵۴ میلیارد ریال گرامیداشت تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیک مداح گفت: ۸۷۱ طرح عمرانی با اعتبار ۴۵۴ میلیارد ریال شامل افتتاح ۸۶۷ واحد مسکن روستایی و چهار طرح هادی روستایی است که در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد.

او گفت: در این هفته از محل طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی در روستاهای سیستان و بلوچستان، کلنگ ساخت یک‌هزار و ۴۴۱ واحد مسکونی به زمین زده خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: با احتساب این تعداد ، ۱۱۸ هزار و ۴۶۰ واحد مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شده‌اند که ضریب مقاوم سازی در استان را به ۴۴ درصد ارتقا داده است.

او می گوید: هدف بنیاد مسکن این است که با ساخت سالانه ۱۰ هزار واحد مسکونی تا پایان سال ۱۴۱۰، تمامی منازل روستایی در سیستان و بلوچستان مقاوم سازی شده باشند.

مداح از آغاز عملیات اجرایی ۸۲۳ واحد مسکن اقدام ملی در شهرهای زاهدان و ایرانشهر خبر داد و  گفت: طرح شهر قدس زاهدان از طرح های ممتاز بلند مرتبه سازی در استان است که با بهره گیری از مشاوران و پیمانکاران توانمند در استان اجرا می‌شود.

او گفت: عملیات اجرای هشت طرح هادی روستایی نیز در شهرهای میرجاوه، زهک، سراوان، خاش و ایرانشهر در این روزها از محل اعتبارات ملی و استانی آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار