امام جمعه مهاباد:

برخورداری از قدرت نظامی در برهه کنونی یک ضرورت برای همه کشورهاست

امام جمعه مهاباد گفت: اتفاقات ماه‌های اخیر نشان داد که برخورداری از قدرت نظامی جزء ضروریات هر کشوری است تا مورد تجاوز و زیاده خواهی سایر کشور‌ها قرار نگیرد.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد با اشاره به فرارسیدن روز فنآوری هسته‌ای صلح آمیز گفت: دانش هسته‌ای تنها به ساختن بمب ختم نمی‌شود بلکه بسیاری از تجهیزات پزشکی و علمی منوط به داشتن این فناوری است.

وی گفت: جنگ بین کشور‌های روسیه و اکراین ما را به لزوم داشتن قدرت در همه حوزه‌ها به ویژه بخش نظامی آگاه‌تر کرد.

امام جمعه مهاباد با تسلیت حوادث اتفاق افتاده برای شخصیت‌های دینی اهل سنت و اهل تشیع در ماه‌های اخیر گفت: دشمنان به فکر ایجاد دشمنی و نفرت پراکنی بین مذاهب و ملت‌های مختلف هستند و در این بین اتحاد و همبستگی در مقابل این اقدامات سعادت را برای ما و نا امیدی برای دشمنان به همراه خواهد داشت.


ماموستا امامی گفت: مبارزات فلسطینی‌ها در رسانه‌های غربی رفتار‌های تروریستی و مبارزه دیگر ملت‌ها را دفاع از وطن نامیده می‌شود که امروزه برای همه این تبعیض‌ها آشکار شده است.

وی گفت: مسلمانان واقعی باید به فکر همدیگر باشند و انتظار داریم مالکان منازل و مغازه‌ها در اجاره اموال خود جانب انصاف در شرایط فعلی رارعایت کنند.

وی گفت: وعده سحری در ماه مبارک رمضان برای مقاومت و جلوگیری از آسیب به اندام‌ها ضروری و پر برکت است که مردم باید به آن توجه داشته باشند.

امام جمعه مهاباد گفت: نوای «صلاه» هنگام اذان صبح برای بیداری روزه داران باید کوتاه‌تر از گذشته بوده تا موجب اذیت و آزار مردم و بیماران خاص نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.