رئیس جهاددانشگاهی کردستان:

اقتصاد دانش بنیان میتواند موثرترین عامل رونق تولید و اشتغال باشد

اسدی گفت: حرکت دانش بنیان در همه عرصه‌ها میتواند موثرترین عامل رونق تولید و اشتغال برای رشد و توسعه کشور باشد و ضمن ایجاد رفاه برای جامعه تحریم‌های دشمنان را خنثی نماید.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان گفت: با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان "تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" ضرورت دارد همه تلاش و کوشش‌های دستگاه‌های متولی در جهت تحقق این شعار قرار گیرد، زیرا حرکت دانش بنیان میتواند کشور را در همه عرصه‌ها با سرعت بیشتری در مسیر رشد و توسعه بیش از پیش قرار دهد.

اکبر اسدی گفت:اقتصاد دانش بنیان حاصل بکار گیری علم و دانش با هدف افزایش راندمان در همه بخش‌های اقتصادی کشور است، در اقتصاد دانش بنیان همه کسب و کار‌ها و صنایع از کاربرد دانش روز در پیشبرد اهداف خود بهره می‌برند.

او می گوید: یکی از پایه‌های اقتصاد مقاومتی مورد نظر، مقام معظم رهبری اقتصاد دانش بنیان است که با توجه به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه کشور ما، حرکت دانش بنیان در همه عرصه‌ها میتواند موثرترین عامل رونق تولید و اشتعال برای رشد و توسعه کشور باشد و ضمن ایجاد رفاه برای جامعه تحریم‌های دشمنان را خنثی کند.

رییس جهاد دانشگاهی کردستان گفت: ساختار اجرایی مناسب و نیروی انسانی متعهد و متخصص از ملزومات تحقق شعار سال است، جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی با ساختار منعطف و مناسب و با داشتن نیروی انسانی متعهد و متخصص بهترین شرایط را برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال دارد.

اسدی گفت: یکی از اهداف جهاددانشگاهی استان کردستان تلاش برای تشکیل و رشد شرکت‌های دانش بنیان است، ماموریت جهاددانشگاهی حمایت از شرکت‌های دانش بنیان است و بر همین اساس باید شرایطی را فراهم آوریم تا زمینه مناسب برای فعالیت جوانان بخصوص افراد صاحب ایده ایجاد شود.

او گفت: در صورت حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی، این نهاد انقلابی آمادگی کامل جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در استان کردستان را دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.