قاسمی خبر داد

توانایی ایران برای اسکان و حمل و نقل در جام جهانی ۲۰۲۲

وزیر راه و شهر سازی گفت: حمل و نقل هوایی بخش قابل توجهی از مسافران از جزیره کیش به دوحه و برعکس بر عهده ایرلاین‌های ایرانی خواهد بود.

آقای رستم قاسمی گفت: روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۲۱ و ۲۲ فروردین دیدار‌های مختلفی با مسئولان قطر از جمله وزیر حمل و نقل و ارتباطات این کشور انجام خواهد شد،  جزیره کیش نقطه تمرکز ایران در پشتیبانی از  رویداد جام جهانی خواهد بود، اما همه استان‌های ساحلی و غیر ساحلی نزدیک به آب‌های همیشه خلیج فارس می‌توانند از ایفای نقش کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سهیم باشند.

 به گفته وزیر راه و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی و وزارت حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر مهم‌ترین دستگاه‌های متولی در همکاری برای پشتیبانی از این رویداد هستند، همه برنامه‌ها در داخل ایران با همکاری وزارتخانه‌های دیگری همچون وزارت خارجه، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ورزش و جوانان انجام خواهد شد.

در جریان این پشتیبانی‌ها حمل و نقل هوایی بخشی قابل توجهی از مسافران از جزیره کیش به دوحه و برعکس این مسیر بر عهده ایرلاین‌های ایرانی خواهد بود.

در جریان سفر رئیس جمهور کشورمان به کشور قطر، پشتیبانی ایران از این رویداد در دستور کار قرار گرفته و بر اساس توافق‌های اولیه در سفر رئیس جمهور به قطر و دیدار با امیر این کشور اسکان، حمل و نقل هوایی و دریایی بخشی از مسافران و گردشگران جام جهانی ۲۰۲۲ از جمله پشتیبانی‌های ایران از این رویداد خواهد بود.

برچسب ها: حمل ونقل ، بخش هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار