بهره مندی ۲۰ میلیون مسافر نوروزی از خدمات با کیفیت ارتباطی

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران از بهره مندی ۲۰ میلیون مسافر نوروزی از خدمات با کیفیت ارتباطی خبر داد.

اعزی در جلسه دکتر سلگی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران،گفت: با توجه به ورود ۲۰ میلیون مسافر نوروزی به مازندران، با تلاش‌های مجموعه‌های زیرساخت و مخابرات و اپراتور‌های تلفن همراه در پایداری ارتباطات و مجموعه‌های پست و پست بانک در ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و مردم، مازندران رتبه نخست را در پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی را کسب کرد.

آمادگی کامل مجموعه ICT استان را در راستای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی بخصوص در نقاط بالادست و کمتربرخوردار روستایی که از مهمترین برنامه‌های وزارت ارتباطات می‌باشد را اعلام نمود.

سلگی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در: باتوجه به ورود خیل عظیم مسافران و گردشگران در طول سال به ویژه در ایام نوروز به مازندران، باید نگاه ملی به لحاظ ارائه خدمات و امکانات رفاهی به این استان داشت.

او می‌گوید: با اعلام شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی و همچنین تاکیدات استاندار در خصوص تحقق این شعار از مدیرانی که در این عرصه دلسوزانه و جهادی گام برمی‌دارند حمایت خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.