سرپرست انتظامی شهرستان ایلام خبر داد

کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در ایلام

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام، از کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری ۱۳ متهم تحت تعقیب و محکوم قضائی، در نتیجه اجرای طرح‌های انتظامی روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گفته سرهنگ قدرت حیدری زاد، در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن راهکار‌های قرارگاه مبارزه با سرقت و همچنین کنترل مجرمان، طرح مبارزه با سرقت نیز در شهرستان ایلام اجرا شد.

او گفت: در اجرای این طرح، ماموران گشت کلانتری ۱۲ این شهرستان با اشرافیت اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۲ سارق سابقه دار و کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از آنان شدند.

سرهنگ حیدری زاد با اشاره به سایر عملکرد رده‌های تابعه در این مدت، ادامه داد: علاوه بر ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی، ۲ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی، یک قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، دستگیری ۴ خرده فروش مواد مخدر و دستگیری ۱۳ متهم تحت تعقیب و محکوم قضایی و  معرفی آنها به مرجع قضائی از دیگر اقدامات بوده است.

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به توقیف ۵ دستگاه خودروی متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقاء فرهنگ شد آمدی و انتقال آن‌ها به پارکینگ، از شهروندان خواست موارد مشکوک را از طریق فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.