یزد از نظر زیبایی و نظافت، الگویی برای شهر‌های دیگر

رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: زیبایی، نظافت و نشاط شهر یزد حاصل تلاش صادقانه نیرو‌های سازمان شهرداری است.

محسن ابوترابی گفت: شهر یزد از دیرباز به عنوان شهر دارالعباده و بلد الطیب شناخته شده و هم از منظر بیرونی و ظاهری و هم از نظر درونی الگو و زبانزد سایر شهرها است، این امر را مدیون تلاش صادقانه همکاران در واحد‌های مختلف خدمات شهری هستیم.

به گفته او در ایام نوروز، قریب به یک میلیون مسافر وارد شهر شد که اکثر آن‌ها از پاکیزگی، نشاط و شادابی شهر و حتی نشاط معنوی آن ابراز رضایت کرده اند.

 رئیس کمیسیون خدمات و محیط زیست شهری شورای اسلامی شهر یزد گفت: رنگ آمیزی انجام شده در آستانه سال ۱۴۰۱ بی سابقه بوده و اِلمان‌های ترکیبی، نوروزگاه‌های احداث شده همراه با برنامه‌های شاد و متنوع گواه بر تلاش و فعالیت همکاران در واحد‌های مختلف از جمله سازمان فرهنگی- اجتماعی شهر است که تولید محتوا را بر عهده داشته و مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته .

او گفت: هر چند در اقدامات صورت گرفته نواقصی هم وجود داشته، اما این نواقص قابل اغماض و چشم پوشی بوده  در تلاشیم سال‌های آتی با همکاری بیشتر شاهد اجرای هر چه بهتر طرح‌ها باشیم.

ابوترابی از تلاش نیرو‌های خدمات شهری به ویژه پاکبانان ارجمند قدردانی کرد و از مسئولان مربوطه خواست تا در ماه مبارک رمضان توجه ویژه به این نیروی خدوم داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مزیدی
۱۹:۰۳ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
دروغ قرنم دیدیم ،‌اخه سرانه فضای سبز هم برای یزد حفظ نشده الان بچه ها داخل کوچه ها با مزاحمت برای اهالی محل با هم بازی می کنند
آخرین اخبار