چرا ماه رمضان،«ماه خدا» نامیده شد؟ + فیلم

بخشی از شرح دعای ورود به ماه مبارک رمضان توسط مرحوم علامه مصباح یزدی را مشاهده می کنید.

ماه رمضان ماه خداست و همانطور که شما هم می دانید فضیلت ماه رمضان از ماههای دیگر بیشتر است. در میان ماههای قمری ، ماه شعبان ، ماه رجب و ماه رمضان جزو پرفضیلت ترین ماههاست که با توجه به ارزش والای ماه رمضان ، این ماه برتری خاصی نسبت به ماههای دیگر دارد.

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۱۲ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
به نام خداوند جان و خرد :
خودروها و موتور سیکلتها با سوخت بنزین حرکت میکنن آدمیزاد هم با غذا و آب حرکت می کنه یارانه بگیران معیشتی هم با یارانشون میرن غذا و آب می خرن می خورن تا زنده بمانند و برای خودرو و موتوسیکلتشون اندکی بنزین می خرن می زنند به بک خودرو و موتوسیکلتهای قدیمیشون تا بتوانند حرکت کنند کاری کنند وقتی یارانه معیشتی رو مناسبتیش کردید و به خیلیها در ماه رمضان کریم یارانشون رو ندادیت یارانه حلال حق مسلمشون رو قطع کردیت چگونه می تونن حرکت کنند با زبان روزه چرا یارانه خیلیها و بنده حقیر فقیر مستضعف یارانه بگیر رو که از دهکهای 1 الی 4 هستیم قطعش کردید در ماه مبارک رمضان کریم انصاف و وجدان و حقوق بشر اسلامی و مسلمانیتون کجا رفته ؟!!!!! نیازی هم به درجه شماره تلفنهای بینوایانی که یارانشون رو قطع کردید نیست به خوبی و شفاف مشخص است یارانه چه بینوایان زیر زیر زیر خط فقر رو قطعش کردید سریعا باید یارانه معیشتی ماه رمضانشون رو بریزید به حسابهاشون بی معطلی . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا و اتماس تفکر خردمندانه و توبه و جبران در همین ماه رمضان کریم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
آقا این ماه مبارک رمضان هزار و یک اسم اسلامی و عزیز داره که دارای معانی ارزشمند و منظور و مینای خاص هستند . این صفت «کریم» برای ماه رمضان شاید از منظر اسلامی شنیده شده نباشه این صفت کریم برای ماه مبارک بدلیل بازار گرمی بازازیان مسیحی لبنان بکار برده شده چون در این ماه خرید شیرینی و خوراکی و پوشاک و... توسط مسلمان زیاد میشه و بازاریان لبنان که عمده آنها مسیحی هستند به ماه رمضان، کریم می گویند .
آخرین اخبار