عرضه هدست AR اپل به تعویق افتاد

قرار است هدست ۲هزار دلاری اپل تا سال ۲۰۲۳ به طور محدود وارد بازارهای جهانی شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که عرضه هدست AR اپل با تأخیر بیشتری همراه خواهد بود و احتمالاً در ابتدای سال آینده عرضه خواهد شد. باید اشاره کرد که این تاخیر مدت زمان زیادی را در بر نمی‌گیرد، زیرا شایعات قبلی به عرضه هدست در اواخر سال ۲۰۲۲ اشاره می‌کردند.

به گزارش gsmarena، شاید محدودیت‌های زنجیره تامین و این واقعیت که اپل نمی‌خواهد اولین دستگاه AR خود را در سهام محدود عرضه کند، این شرکت را مجبور کرد که تاریخ عرضه هدست را برای چندمین بار به عقب بیاندازد. انتظارات اولیه در حدود ۱ تا ۱.۵ میلیون فروش در سال اول است که یک هدف کاملا بلندپروازانه است؛ بنابراین موجودی کمیاب از همان ابتدا برای اولین هدست این شرکت خوب نخواهد بود.

 هدست AR اپل

ویژگی‌هایی از هدست اپل

آخرین اطلاعات موجود بیان می‌کنند که این هدست ترکیبی از ۱۰ سنسور دوربین استفاده خواهد کرد که از تامین کنندگان مختلف قطعات اپل تهیه شده است. همچنین گزارش‌های قبلی می‌گویند که این هدست دارای ردیابی حرکتی و حداکثر سه نمایشگر از جمله دو نمایشگر سونی ۴K ۴۰۰۰ x ۴۰۰۰ خواهد بود.

در همین حال، مینگ چی کو گفت این هدست از Wi-Fi ۶E پشتیبانی می‌کند و امکان انتقال داده‌ها را با تأخیر کم به دستگاه دیگری بدون نیاز به کابل فیزیکی فراهم می‌کند. Wi-Fi ۶E همچنین می‌تواند برای عمر باتری مفید باشد. اگرچه عینک‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی چیز جدیدی نیستند، اما اپل قصد دارد که هدست حدود ۲هزار دلاری خود را ابتدا در بخش پریمیوم عرضه کند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار