معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس گفت: صنایع این شهرستان درصورت به کارگیری معتادان بهبود یافته از تسهیلات با سود پائین برخوردار می‌شوند.

آقای اکبری گفت: دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به ایجاد اشتغال و توسعه بنیان خانواده و همچنین حمایت از بخش صنعت دارد و اعتبارات خوبی در بودجه ۱۴۰۱ در این زمینه اختصاص یافته است.

او می گوید: با توجه به اختیارات حاکمیتی تفویض شده به فرمانداری‌ها و تخصیص اعتبار از سوی سازمان بهزیستی کل کشور طرح ساماندهی معتادان به ویژه معتادان بهبود یافته در شهرستان فردیس آغاز شده است.

به  گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فردیس بر اساس مصوبات قانونی اگر صاحبان صنایع نسبت به جذب و به کارگیری این افراد با هماهنگی اداره بهزیستی و فرمانداری‌ها اقدام کنند، به ازای هر نفر ۱۰۰ میلیون تومان وام با بهره چهاردرصد و پرداخت پنج سال حق بیمه کارگر به صورت کامل از سوی سازمان بهزیستی کشور برخوردار خواهند شد.

اکبری گفت: ظرفیت ایجاد شده فرصت خوبی برای تامین پشتوانه مالی برای صنایع و جذب نیروی کار از میان افراد بازپروری شده می‌باشد و افرادی که قصد دارند از این ظرفیت استفاده کنند می‌توانند درخواست خود را به فرمانداری شهرستان فردیس تحویل دهند.

او می می گوید: در حاشیه سفر رییس جمهور به استان البرز، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری از چند کارگاه خیریه بازدید و با توجه به نیاز مالی کارگاه‌ها به تامین مالی، با استفاده از قانون فوق دستوراتی را در جهت جذب نیرو از محل مرکز بازپروری معتادان و اعطای وام چهاردرصد به فرمانداری صادر کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.