۳۰۰ برنامه همزمان با فرا رسیدن روز ارتش در همدان برگزار می شود

همزمان با فرا رسیدن روز ارتش ۲۹ فروردین نیرو‌های زمینی، هوایی و پدافند، ۳۰۰ عنوان برنامه در استان همدان اجرا می‌کنند.

فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان گفت: برنامه‌های روز ارتش با عنوان «سپهبد‌های اخلاص» از ۲۱ فروردین سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی آغاز و تا سوم اردیبهشت ماه سالروز شهادت «محمد، ولی قرنی» ادامه دارد.

سرهنگ مهرداد صفری گفت: برنامه‌های شاخص روز ارتش ، شامل رژه یگان‌های مسلح به صورت خودرویی در میدان باباطاهر شهر همدان، دیدار با امام جمعه، سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه، کمک مومنانه، برنامه‌های عقیدتی و سیاسی و برگزاری مراسم برای سپهبد صیاد شیرازی است.

او گفت:این تیپ ۸۰۳ شهید تقدیم این انقلاب کرده است، و این تیپ به نام شهید «قهرمان دودانگه» نامگذاری شده و به زودی یادواره‌ای در سالروز شهادت این شهید برای معرفی او به مردم برگزار می‌شود.

فرمانده تیپ مستقل ۳۱۶ زرهی شهید قهرمان همدان گفت: مهارت آموزی با رویکرد اشتغالزایی یکی از اولویت‌های نیروی زمینی ارتش بوده و به این منظور ۱۷ حرفه از جمله کشاورزی، مکانیکی، برق و تاسیسات در این پادگان با حضور اساتیدی از فنی و حرفه‌ای به سربازان آموزش داده می‌شود.

صفری گفت: پس از پیمودن دوره آموزشی به سربازان کارت مهارت آموزی از سوی فنی و حرفه‌ای ارائه می شود و در پایان خدمت سربازی این افراد برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی به استانداری و بانک های عامل معرفی می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.