لیگ قهرمانان آسیا

شاگردان نکونام به دنبال دومین برد آسیایی/ سپاهان آماده انتقام از حریف عربستانی

تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد در دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا امشب به مصاف حریفان خود می‌روند.

دیدار‌های دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا در حالی امشب آغاز می‌شود که تیم‌های فوتبال سپاهان و فولاد در عربستان برابر حریفان خود صف آرایی می‌کنند.

آهال ترکمنستان- فولاد ایران/ دوشنبه ساعت ۲۱:۴۵

تیم فولاد خوزستان در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم آهال ترکمنستان می‌رود.

شاگردان نکونام در دیدار رفت توانستند در دقایق پایانی برابر تیم آهال ترکمنستان به برتری دست یابند و اولین برد خود را در آسیا کسب کنند.

فولادی‌ها امیدوارند که در بازی برگشت هم بتوانند از سد حریف ترکمنستانی خود عبور کنند تا با کسب ۸ امتیاز جزو مدعیان صعود به مرحله بعد باشند.

شاگردان نکونام در ۳ بازی اول خود فقط ۲ گل زدند که  آمار خوبی برای نماینده کشورمان  به حساب نمی‌آید.

فولاد خوزستان

در آن طرف، تیم آهال ترکمنستان در دیدار رفت برابر تیم فولاد شکست خورد و اکنون این تیم قصد دارد با برد در بازی برگشت جبران مافات کند.

تیم فولاد با ۵ امتیاز در رتبه دوم جدول  گروه C لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و تیم  آهال ترکمنستان هم با یک امتیاز در انتهای جدول این رقابت‌ها است.


بیشتر بخوانید


سپاهان- التعاون عربستان/ سه شنبه ساعت ۰۰:۴۵

تیم فوتبال سپاهان با ۲ شکست متوالی برابر تیم‌های الدحیل و التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در انتهای جدول گروه D  لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

شاگردان نویدکیا برای اینکه وداع زودهنگامی با لیگ قهرمانان آسیا نداشته باشند باید ۳ بازی برگشت خود در این رقابت‌ها را پیروز شوند تا شانس صعود به مرحله بعدی را داشته باشند.

سپاهانی‌ها در بازی رفت برابر تیم التعاون عربستان  با اخراج عزت الله پورقاز در دقیقه  ۱۰ انسجام خود را از دست دادند و ۳ گل از تیم سیزدهم لیگ عربستان دریافت کردند.

طلایی پوشان اصفهانی قصد دارند با برد برابر تیم التعاون عربستان شکست بازی رفت را جبران کنند و با کسب ۶ امتیاز همچنان امیدوار به صعود از گروه خود باشند.

سپاهان اصفهان

در آن طرف، تیم التعاون عربستان در بازی رفت توانست از سد تیم سپاهان عبور کند و با ۶ امتیاز در صدر جدول گروه D  لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

تیم التعاون عربستان امیدوار است از میزبانی خود نهایت استفاده را ببرد و ۳ امتیاز بازی برگشت برابر تیم سپاهان را به دست آورد تا به صدر نشینی اش در گروه D لیگ قهرمانان آسیا ادامه بدهد.

عزت الله پورقاز به علت محرومیت قادر به همراهی تیم سپاهان در بازی برگشت برابر تیم التعاون نیست. در آن طرف،  هزاع الهزاع مهاجم  تیم التعاون  هم  به علت مصدومیت، بازی تیمش مقابل سپاهان را از دست داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
زمان بازی سپاهان رو اصلاح کنید
آخرین اخبار