رد مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی در کلانشهر شیراز

مصوبه هفته گذشته اعضای شورای شهر شیراز درخصوص افزایش نرخ کرایه جابجایی مسافر ناوگان تاکسیرانی از سوی فرمانداری شهرستان شیراز رد شد.

در پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز نامه فرمانداری شهرستان شیراز، درخصوص تعیین تکلیف الحاق روستا‌های سلطان آباد، گردخون، اقبال آباد، شاپورجان، کیان آباد و ماه فیروزان به محدوده شهر شیراز، در پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور ۱۳ نفر اعضای شورا بررسی و درباره آن تصمیم گیری شد.

در این نشست با الحاق روستا‌های سلطان آباد، گردخون، اقبال آباد، شاپورجان، کیان آباد و ماه فیروزان به محدوده شهر شیراز موافقت نشد و اعضای شورای شهر شیراز به عدم الحاق روستا‌های مذکور به محدوده شهر شیراز رأی موافق دادند.

ساکنین این مناطق به دلیل عدم الحاق به شیراز و رشد چشمگیر جمعیت در سالیان اخیر و عدم وجود زیرساخت کافی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

الحاق این روستا‌ها به شیراز و قرارگیری این مناطق در محدوده خدمات رسانی شهرداری این کلانشهر از خواسته‌های دیرینه اهالی است.

در جلسه یکشنبه هفته گذشته، اعضای شورای شهر شیراز با اکثریت آرا با افزایش حدود ۷۰ درصدی کرایه تاکسی‌های درون شهری موافقت کردند که این مصوبه از سوی فرمانداری شهرستان شیراز رد و به شورا برگشت داده شده است.

در ادامه جلسه پنجاه و ششم شورای اسلامی شهر شیراز نامه فرمانداری این شهرستان مبنی بر ایراد به مصوبه افزایش نرخ کرایه جابجایی مسافر ناوگان تاکسیرانی شهر شیراز در سال ۱۴۰۱، با حضور ۱۳ نفر اعضای شورا بررسی و درباره آن تصمیم گیری شد.

بر این اساس مقرر شد موضوع جهت بررسی بیشتر مجددا به کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا ارسال شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۳۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
نکنه مبنای نرخ تورم کرایه تاکسی هست ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا کرایه ارزان و تنها موردی است که همچنان بدون تغییر است و طلم به تاکسی داران می باشد
آخرین اخبار