۴۳ واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد بهره‌برداری شد

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۳ پروانه بهره برداری صنعتی جدید در سال ۱۴۰۰ در استان بنام سرمایه گذاران صادر شده است.

دارا فرامرزی گفت: با راه اندازی طرح های در دست اجرا و صدور ۴۳ فقره پروانه بهره برداری صنعتی در سال ۱۴۰۰ افزون بر تحقق هزار و ۶۵۹ میلیارد ریال سرمایه گذاری، به صورت مستقیم برای ۳۹۰ تن شغل ایجاد شده است.

او با اشاره به رشد مثبت این شاخص می گوید: از نظر تعداد، سرمایه گذاری و اشتغال این مجوزها به ترتیب ، ۴.۹ ، ۶۱ و ۱۵.۷ درصد نسبت به عملکرد سال ۱۳۹۹ رشد داشته اند.

فرامرزی تعداد پروانه های صنعتی موجود در استان را  ۵۲۱ فقره با سرمایه گذاری  ۱۳ هزار و ۹۵۶ میلیارد ریال و اشتغال هشت هزار و ۳۱۱ نفر برشمرد و گفت: از این تعداد در حال حاضر ۴۱۳ واحد ( ۷۹ درصد) ، به صورت فعال و نیمه فعال و ۱۰۸ واحد ( ۲۱ درصد) غیرفعال هستند.

به گفته معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، در سال ۱۴۰۰ ، با پیگیری های صورت گرفته ، تعداد ۱۹ واحد غیرفعال با سرمایه گذاری ۲۶۱ میلیارد ریال و اشتغال ۱۴۴ تن  مجددا به چرخه تولید برگشتند و در همین مدت ، ۱۵ واحد صنعتی نیز با سرمایه گذاری ۸۶۰ میلیارد ریال ، ضمن افزایش ظرفیت تولید خود ، برای ۱۴۶ تن، شغل ایجاد کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.