فعالیت‌های فرهنگی در زمینه مد و لباس پویاتر شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی در زمینه مد و لباس را باید خودمان نهادینه کنیم تا از دست‌اندازی بیگانگان به آن جلوگیری شود.

حمید رضا قانعی در نخستین نشست شورای تخصصی مد و لباس استان فارس گفت: این نشست‌ها باید ماهانه برگزار شوند و رویدادهای ویژه‌ای را برای هر ماه برنامه‌ریزی کنند.

او گفت: مد و لباس را از بخش‌های ویژه فرهنگ هر جامعه است و جریان‌سازی و فرهنگ‌سازی در زمینه مد و لباس را باید خودمان نهادینه کنیم تا از دست‌اندازی بیگانگان به آن جلوگیری شود.

قانعی گفت: نوآوری و آفرینش‌های هنری و فرهنگی در زمینه پوشش و پوشاک، باید بیش از پیش باشد تا بتواند نیازهای مردم را برآورده کند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: فراهم کردن زمینه ای برای شکوفایی هنری در زمینه‌هایی مانند مد و لباس از کارکردهای فرهنگ و ارشاد اسلامی است که پیوند بین طراح و تولیدکنننده را از دیگر کارکردهای این نهاد  باید دانست.

 او گفت: در نخستین نشست شورای تخصصی مد و لباس استان فارس، برنامه‌ریزی برای برگزاری دو رویداد مسابقه زنده طراحی لباس و همایش تخصصی در این زمینه بود که در روزهای آینده، فراخوان آن منتشر می شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار