وزیر ورزش و جوانان:

اماکن ورزشی شهرستان تازه تأسیس کرخه جوابگوی مردم نیست

وزیر ورزش و جوانان با حضور در شهرستان تازه تأسیس کرخه از اماکن ورزشی این شهرستان بازدید کرد و گفت: اماکن ورزشی شهرستان تازه تأسیس کرخه جوابگوی مردم نیست.

سید حمید سجادی عصر امروز پنجشنبه ضمن بازدید از اماکن ورزشی شهرستان کرخه گفت: برای من جالب بود که شهرستان تازه تأسیس کرخه شکل جدیدی به خودش در تقسیمات کشوری قرار گرفته است.

به گفته سجادی شهرستان تازه تأسیس کرخه با جمعیتی بالغ بر ۹۱ هزار نفر جمعیت باید از سرانه اماکن ورزشی برخوردار شوند و باید تدابیری برای اداره ورزش و جوانان شهرستان تازه تأسیس کرخه گرفته شود.

وی می گوید اداره ورزش و جوانان شهرستان کرخه به لحاظ ساختاری در حال حاضر با یک نفر اداره می‌شود که به تازگی وضعیت رئیس این اداره مشخص شده و نیاز است که اداره ورزش و جوانان شهرستان کرخه با برنامه‌ریزی وزارت ورزش و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تقویت شود، چون که با یک نفر تحولی در زمینه ورزش صورت نمی‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان می گوید امروز فرصت شد از اماکن ورزشی این شهرستان بازدیدی داشته باشیم، اما این اماکن ورزشی جوابگوی این جمعیت شهرستان نیست و ضرورت دارد با برنامه‌ریزی و اولویت بندی در یک بازه زمانی مشخص این شهرستان را به آنچه که نیاز است در حوزه ورزش برسانیم.

سجادی می گوید اماکن ورزشی شهرستان تازه تأسیس کرخه جوابگوی مردم نیست.

«رضا نجاتی» معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، «حمید بنی تمیم» مدیرکل اداره ورزش و جوانان خوزستان و… در این بازدید همراه وزیر ورزش بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.