برگزاری رقابت‌های صحرانوردی در هفشجان

رئیس هیات دوومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت: به‌زودی رقابت‌های صحرانوردی قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی در هفشجان برگزار می‌شود.

آقای صمیمی گفت: این رقابت‌ها در دو گروه بانوان و آقایان در هفشجان برپا خواهد شد تا زمینه برای میزبانی مسابقات بین‌المللی صحرانوردی در رده‌های سنی پایه ویژه آقایان در این شهر فراهم شود.

چهارمحال و بختیاری در تابستان ۱۴۰۰ میزبانی پنج دوره مسابقات ملی این رشته ورزشی را برعهده داشت و هم‌اکنون نیز می‌تواند خود را برای پذیرایی از دوومیدانی کاران دیگر کشور‌ها آماده کند.


بیشتر بخوانید


زیرساخت‌های دوومیدانی در اختیار آموزش و پرورش استان نیز قابل قبول است و با هماهنگی انجام شده همچنان در برگزاری مسابقات ملی و برپایی اردو‌های تیم ملی می‌توان از این زیرساخت‌ها استفاده کرد.

اردو‌های آماده‌سازی برترین‌های این رشته در شهر‌های شهرکرد، شلمزار و بروجن برپا شده است و هم‌اکنون امیر مرادی، سید امیر زمان‌پور، علی عالمی، امید امیریان، علی امیریان، علی شیریان و صادق صمیمی مراحل آماده‌سازی خود را برای حضور در رقابت‌های داخلی و المپیک ۲۰۲۰ هانگژو در این اردو‌ها دنبال می‌کنند.

امیر مرادی، علی شیریان و صادق صمیمی سه ورزشکار چهارمحال و بختیاری هستند که از آبان ماه پارسال به صورت پی در پی در اردو‌های آماده‌سازی شرکت کرده‌اند و این شانس را دارند که با کسب نتایج مطلوب در رقابت‌های داخلی در جمع اعضای کاروان اعزامی دوومیدانی به المپیک آسیایی ۲۰۲۲ قرار بگیرند.

طرح این دیدگاه که مسابقات داخلی و رکوردگیری از دوومیدانی‌کاران دیرهنگام برنامه‌ریزی شده است و فرصت کافی برای ارزیابی برترین‌های این رشته و عضویت آنان در تیم اعزامی هانگژو وجود ندارد و فصل‌بندی تمرینات تاکنون به خوبی پیش رفته و مسابقات داخلی نیز به موقع است.

ورزشکاران در حال حاضر در شرایط آماده‌سازی برای ورود به مسابقات هستند و با توجه به آنکه نیمی از اردیبهشت ماه، همزمان با ماه مبارک رمضان است نمی‌توان مسابقات ملی را در این فرصت برگزار کرد، تا آغاز رقابت‌های هانگژو نیز همچنان چند ماهی فرصت باقی‌مانده است که می‌توان به خوبی از آن استفاده کرد.

بسیاری از برترین‌های دوومیدانی از مدت‌ها قبل با حمایت فدراسیون در اردو به سرمی برند و مسابقات پیش‌رو در خرم‌آباد، مشهد و کشور‌های اسلامی فرصت کافی برای ارزیابی را ایجاد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.