پیروزی بایرلورکوزن برابر گروتر فورث/ آزمون بهترین بازیکن شد + فیلم

تیم فوتبال بایرلورکوزن در دیداری که آزمون گل زد و پاس گل داد به برتری دست یافت.

در جریان سی و یکمین هفته از رقابت های بوندسلیگا عصر امروز تیم فوتبال گروتر فورث، میزبان بایرلورکوزن بود.

در دقایق ابتدایی بازی آندرس لید با یک سانتر بلند توپ را به یاران خود در میانه میدان رساند، آن ها یاران بایرلورکوزن را پشت سر گذاشتند و جسیک تا چند قدمی دروازه بایرلورکوزن پیش رفت.

لوکاس هرادکی شوت جسیک را دفع کرد اما این بازیکن بلافاصله توپ را به جترو ویلمس رساند و او با شوت خود از پشت محوطه جریمه دروازه بایرلورکوزن را گشود.

اما این برتری دوامی نداشت، ۳ دقیقه بعد کریم دریمبای برای زدن ضربه کرنر به گوشه زمین رفت، شوت او پس از برخورد با مدافعان گروتر به پاتریک شیک که درون محوطه جریمه حضور داشت رسید و او دروازه این تیم را گشود و با تائید var گل تساوی برای بایرلورکوزن ثبت شد.

بازی جریان یافت و پاسکاری بایرلورکوزن توپ را به میانه زمین رساند. یار آزمون با پاسی بلند توپ را از خط طولی زمین به سمت دروازه گروتر هدایت کرد.

سردار آزمون که از سایر مهاجمان تیمش پیش افتاده بود خود را به نزدیکی توپ رساند اما بازیکن گروتر پیش از او توپ را به دروازه بان پاس داد.

با این حال سردار از پیش روی دست نکشید، آندرس لیند سعی کرد توپ را با پاسی کوتاه به یکی از یارانش برساند اما ملی پوش کشورمان که درست مقابل او قرار داشت مانع این کار شد و در گام بعد در دقیقه هجدهم بازی با ضربه ای توپ را درست وسط دروازه گروتر نشاند و اولین گل خود را در بوندسلیگا ثبت کرد.

نیمه اول این دیدار با برتری بایرلورکوزن به پایان رسید.


بیشتر بخوانید


آبی پوشان لورکوزن بازهم توپ را به نزدیکی دروازه حریف رساندند اما تلاش یاران گروتر برای دفع توپ یک بار دیگر ورق را به نفع سردار ازمون برگرداند.

مهاجم ایرانی که در انتظار فرصت دیگری برای درخشش بود توپی را پائولینیو از کناره زمین به او رساند، به خود این بازیکن پاس داد.

این هافبک که از فرصت کوتاه خود استفاده کرده بود، مقابل دروازه گروتر جای گرفت و با پاس سردار آزمون در دقیقه ۵۸ دروازه حریف را فروریخت و بار دیگر تشویق هواداران لورکوزن در ورزشگاه گروتر طنین انداز شد.

سردار در دقیقه هفتاد و سوم جایش را دیلی سینکخراون داد.

فشار بایرلورکوزن روی دروازه گروتر ادامه یافت تا گل دیگری نیز به نفع این تیم ثبت شود.

درحالی که سفید پوشان گروتر از تک و تا افتاده و توپ را در میانه زمین از دست دادند،  این بار اسکیل پالاسیوس بود که از فرصت پیش آمده بهره برد و با شوت خود از پشت محوطه جریمه توپش را به تور دروازه حریف دوخت.

در نهایت بایرلورکوزن با کسب برتری ۴- یک زمین را ترک کرد. سردار آزمون با نمره ۸.۴ بهترین بازیکن زمین شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهندس
۱۶:۵۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
موفق باشی سردار ایرانی