والیبال قهرمانی باشگاه‌های بانوان آسیا

باریج اسانس کاشان با غلبه بر نماینده ازبکستان صدرنشین شد

تیم باریج اسانس ایران جی دی پی آی ازبکستان را شکست داد و در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال؛ باریج اسانس ظهر امروز (دوشنبه پنجم اردیبهشت) در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا برابر تیم جی دی پی آی ازبکستان قرار گرفت و این تیم را سه بر صفر شکست داد.

شاگردان فاطمه شعبان‌خمسه سرمربی باریج اسانس در سه ست متوالی و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۱۵ و ۲۵ بر ۱۶ مقابل حریف ازبکستانی خود به برتری رسیدند و با دو برد و ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

باریج اسانس روز گذشته بر تیم قرقیزستان وی سی غلبه کرده بود و فردا (سه‌شنبه ششم اردیبهشت) مقابل تیم قدرتمند دایموندفود تایلند قرار می‌گیرد.

تیم جی دی پی آی ازبکستان نتیجه بازی نخست خود را برابر دایموندفود تایلند واگذار کرده بود.

تیم دایموندفود تایلند در نخستین دیدار امروز نیز برابر کوانیش وی سی قزاقستان ۳ بر یک شکست خورد و برای جبران این شکست از تمام توان خود در بازی فردا مقابل باریج اسانس بهره می‌گیرد.

این مسابقات در یک گروه به صورت گروهی برگزار می شود و تیم های اول و دوم جدول برای کسب مدال طلا و تیم های سوم و چهارم برای به دست آوردن مدال برنز رقابت می کنند.

نماینده ایران با ترکیب مونا آشفته، مونا خواجه کلایی، شبنم علیخانی، نگار کیانی، هاله متقیان، سمانه سیاوشی، مهسا کدخدا، کاپیتان، مریم حبیبی، زهرا صالحی، زهرا کریمی، آیتک سلامت، هانیه محتشمی، الهه پورصالح و زویا خالقی در این مسابقات شرکت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار