لکه گیری ۴ هزار مترمربع از محور‌های مواصلاتی اردبیل

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل گفت: ۴ هزار متر مربع از محور‌های مواصلاتی این شهرستان لکه گیری و رفع چاله شده است.

بهرام خیاوی با اشاره به اینکه در ماه گذشته ۴ هزار متر مربع از محور‌های مواصلاتی این شهرستان توسط راهداران لکه گیری و رفع چاله شده است گفت: انجام عملیات لکه گیری و روکش آسفالت با هدف ارتقای ایمنی راه‌ها یکی از اولویت‌های مهم راهداری است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل در بازدید از عملیات لکه گیری محور اردبیل مغان گفت: از این میزان لکه گیری ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع در محور‌های اصلی و فرعی و هزار و ۳۰۰ مترمربع نیز در محور‌های روستایی انجام شده است.

خیاوی با اشاره به اینکه ۲۲۰ کیلومتر ازحریم راه‌های این شهرستان توسط راهداران پرتلاش در فروردین ماه تسطیح شده است گفت: در مدت یاد شده راهداران ۱۲۰ کیلومتر از راه‌های شنی روستای گندیشمین – سردابه و هیر را ریگلاژ و تسطیح انجام داده اند.

او انجام ۸۰۰ مترمکعب عملیات شن ریزی در محور‌های اصلی و روستایی را در یک ماهه گذشته یادآور شد و گفت: راهداران ساعی این شهرستان در محور ثمرین - مجندی و گندیشمین ۷ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری و اصلاح پیچ انجام داده و همچنین ۶۰ کیلومتر از افتادگی شانه راه را اصلاح کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل ایمن سازی رمپ‌های ورودی و خروجی محور اردبیل-نمین، ایجاد ۴۵۰ عدد دپوی خاکی در دماغه و نقاط پربرخورد در محور اردبیل-رضی، تعریض و بهسازی ۳ کیلومتر از راه روستایی ثمرین، انجام ۳۰۰ متر مکعب ریزش برداری در مسیر‌های قیه چمن-عباس آباد –نئور، پاکسازی سطح جاده از آثار تصادف به تعداد ۹ عدد و اصلاح و رنگ آمیزی ۱۰ عدد از سرعتکاه‌های آسفالتی را از اقدامات مهم راهداری شهرستان اردبیل در یک ماهه گذشته برشمرد.

خیاوی می‌گوید: سرعت کاه‌های مجازی در محور‌های مواصلاتی این شهرستان اصلاح و رنگ آمیزی شده است.

او در جهت دید بهتر رانندگان در جاده از تهیه، تعمیر، اصلاح و نصب ۱۳۰ متر مربع تابلوی اطلاعاتی و اخباری در محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبرداد و گفت: در مدت یاد شده راهداران ۲۵۰ عدد از شاخه گاردریل‌های آسیب دیده را تعمیر کرده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان اردبیل با اشاره به اینکه راهداری این شهرستان با داشتن ۹۴ کیلومتر بزرگراه، ۵۴ کیلومتر راه اصلی شریانی و ۷۷ کیلومتر راه فرعی پرترافیک (اردبیل – آبی بیگلو، اردبیل - کورائیم، اردبیل جاده قدیم مشگین شهر) بصورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به مردم است گفت: راهداری شهرستان اردبیل مسئولیت نگهداری ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی آسفالته، ۵۸ کیلومتر راه شوسه شنی و ۸۱ کیلومتر راه خاکی را برعهده دارد که بدلیل وجود راه‌های توریستی از جمله سردابه، ارجستان، آلوارس، پیست اسکی و جاده دریاچه نئور از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
راه روستایی لنج آباد و 7 روستای هم جوار آن چی شد پس؟1!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
راه روستایی لنج آباد و 7 روستای هم جوار آن چی شد پس؟1!!!!