پروازهای عید فطر فرودگاه بیرجند لغو شد

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: متأسفانه پرواز‌های بیرجند به تهران و تهران به بیرجند در روز‌های تعطیل عید فطر، ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه یکی از شرکت‌های هواپیمایی کنسل شده است.

 طهماسبی گفت: بر اساس اطلاعاتی که از آژانس‌های مسافرتی به دست ما رسیده است، ایران ایر پرواز‌های روز‌های ۱۴ و ۱۸ اردیبهشت خود را نیز لغو کرده است که یکی از این پروازها، پرواز بیرجند به مشهد بوده است.

او گفت: با توجه به اینکه ما از فرودگاه بیرجند تنها یک پرواز به مشهد (پرواز روز چهارشنبه) داریم، لغو و کنسلی این پرواز به مسافرانی که برخی از آن به واسطه درمان و نیاز ضروری به این سفر می‌روند، بسیار آسیب زا است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی گفت: برخی از مسافران بعد از ایام نوروز و بازگشت پزشکان از مرخصی و اتمام ماه مبارک رمضان قصد پیگیری ادامه درمان خود را دارند که کنسلی این پرواز به سمت مشهد برای آنان مشکلات عدیده‌ای را به وجود می‌آورد.

او گفت: متأسفانه در برنامه تابستانه شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز پرواز روز یکشنبه بیرجند به مشهد و بالعکس که در گذشته کنسل شده است، برقرار نشده و همچنان تنها یک پرواز به مشهد داریم.

طهماسبی گفت: متأسفانه در یک بازه زمانی یک ماهه بعد از تعطیلات نوروزی ما با کنسلی ۶ پرواز (۱۲ پرواز به صورت رفت و برگشت) مواجه هستیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی درباره چرایی کنسل شدن پرواز‌های تعطیلات نوروزی گفت: براساس آنچه که شرکت‌های هواپیمایی به ما اعلام کرده‌اند، به واسطه کمبود مسافر در روز‌های تعطیل این پرواز‌ها لغو شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.