اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در کردستان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان مسیر‌های راهپیمایی روز قدس در استان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات گفت: این مراسم در سنندج از مسیر میدان آزادی -خیابان فردوسی- میدان انقلاب اسلامی- خیابان امام خمینی (ره) - سه راه حبیبی خواهد بود.

او گفت: راهپیمایی روز قدس در کامیاران حدفاصل میدان امام خمینی (ره) خیابان امام خمینی (ره) - چهارراه اصلی شهر برگزار خواهد شد، و در بیجار نیز نظیر همین مراسم با حضور برادران و خواهران شیعه و سنی از میدان طالقانی- خیابان امام خمینی (ره) تا میدان فاضل گروسی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: راهپیمایی در دیواندره در مسیر «میدان قلم- خیابان امام خمینی (ره) -میدان لاله‌های واژگون»؛ سروآباد «میدان شهید عبدالعظیم- خیابان معلم- میدان شهید مرادی» و سقز از «میدان قدس- خیابان جمهوری اسلامی تا میدان جمهوری اسلامی» برگزار خواهد شد.

او می گوید:  برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در بانه از مقابل اداره اوقاف و امورخیریه تا خیابان و میدان امام خمینی (ره) این شهر خواهد بود.همچنین در قروه این حضور حماسی از مقابل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان به طرف میدان شهید سلیمانی برگزار خواهد شد.

به گفته سادات: راهپیمایی روز قدس در مریوان از مسیر چهار راه شهرداری به سمت میدان شهید فهمیده- چهارراه اصلی شهر برگزار خواهد شد، و در دهگلان نیز مردم از میدان بسیج تا میدان معلم اعلام حضور و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی به دنیا نشان خواهند داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از عموم مردم جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، دعوت کرد و گفت: این مراسم در سراسر استان همزمان ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.