آموزش و پرورش مهاباد:

امتحانات نهایی دانش آموزان به صورت حضوری است

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: امتحانات پایان ترم دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بهمن عنایتی گفت: با توجه به استمرار آموزش حضوری دانش آموزان در سال تحصیلی جاری و تدریس تمام محتوای کتاب درسی، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی نوبت دوم تمامی دوره‌های تحصیلی به شیوه حضوری برگزار می‌شود.

وی گفت: سؤالات امتحانات نهایی پایه دوازدهم مدارس روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد شاخه نظری در نوبت خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ مطابق بارم بندی تعیین شده توسط سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی بدون حذفیات به صورت ستادی و متمرکز توسط مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی طراحی و بصورت الکترونیکی به حوزه‌های امتحانی ارسال خواهد شد.

مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش مهاباد گفت: امتحانات از یکم خرداد ماه تا بیست و هشتم خرداد ماه ۱۴۰۱ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی شامل گندزدایی و ضد عفونی فضا و تجهیزات حوزه‌ها با تهویه هوای مناسب، مورد تاکید قرار گرفته است.

عنایتی در خصوص حضور دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا گفت: این دانش آموزان در محلی مجزا (قرنطینه) که برای همین منظور در همان حـوزه برگزاری امتحانات پیش بینی و تجهیز شده و با حضـور مراقبان، در امتـحانات شرکت می‌کنند و از این بابت هم نگرانی وجود ندارد.

وی گفت: ارزشیابی پایانی پایه نهم مدارس روزانه، بزرگسالان و داوطلبان آزاد، با طراحی سوالات هماهنگ استانی و اجرای مدرسه‌ای در بازه زمانی از دوم خرداد ماه لغایت بیست و ششم برگزار می‌شود. همچنین طراحی سوالات دانش آموزان بزرگسال و داوطلبان آزاد پایه ششم به صورت هماهنگ منطقه‌ای خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.