بلاتکلیفی ۸ ساله یک طرح/ وعده وزیر راه و شهرسازی برای تکمیل طرح روگذر کمربندی علی آباد کتول

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی تکمیل طرح روگذر کمربندی علی آباد کتول به راهداری سپرده شد.

تکمیل طرح تقاطع غیر هم سطح در ورودی شهر علی آباد کتول که به گفته مدیر حوزه شرکت ساخت وتوسعه زیربنا‌های حمل و نقل استان گلستان قرار بود تا پایان سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد همچنان نیمه تمام باقی مانده است.

رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: در ملاقات با وزیر راه و شهرسازی این موضوع مطرح و به دلیل تکمیل نشدن این طرح در شرکت زیر ساخت این طرح مشمول ماده ۴۶ یعنی انتقال به اداره کل راهداری برای تکمیل شد.

نوروزی گفت: بر اساس قول وزیر این طرح تا پایان مهرماه به اتمام خواهد رسید.

میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم در این باره گفت: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور وزیر راه و شهرسازی تشکیل شده و قرار شد این طرح از حوزه زیر ساخت به راهداری منتقل شود، اما تاکنون ابلاغ قانونی آن برای شروع کار به دست ما نرسیده است.

طرح تقاطع غیر هم سطح در ورودی شهر علی آباد کتول یکی از مهمترین طرح‌های جاده‌ای ترانزیتی شمال کشور است که بار سفر بخشی از مسافران حرم رضوی را هم به دوش می‌کشد.

ساخت این تقاطع غیر همسطح از سال ۹۳ آغاز شده بود و تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مهرسال ۱۴۰۰ دادستان علی آباد کتول در نامه‌ای خواستار اقدامات لازم برای ایمن سازی و روشنایی کمربندی علی آباد کتول شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار