بستری ۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی اردبیل

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: طی شبانه‌روز گذشته ۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

علی محمدیان گفت: بر اساس جدیدترین رنگ‌بندی اعلام‌شده توسط وزارت بهداشت، شهرستان‌های اردبیل، مشگین‌شهر و خلخال نیز وارد وضعیت آبی کرونا شدند و همچنین شهرستان سرعین در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل می گوید: هم‌اکنون شهرستان‌های اردبیل، خلخال، مشگین‌شهر و پارس‌آباد در وضعیت آبی، شهرستان‌های نیر، اصلاندوز، بیله‌سوار، گرمی، کوثر و نمین در وضعیت زرد قرار داشته و شهرستان‌ سرعین در وضعیت نارنجی قرار دارد.

به گفته او، با بستری ۹ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به ۵۳ بیمار رسید.

محمدیان گفت: خوشبختانه طی این مدت مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده است.

او می گوید: در حال حاضر ۱۱ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و همچنین ۱۰ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

محمدیان گفت: ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۶۱۹ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، تزریق شده است که از این تعداد، ۹۶۶ هزار و ۲۰۱ دُز مربوط به مرحله اول، ۸۵۲ هزار و ۷۷۲ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۹۵ هزار و ۶۴۶ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار