ظرفیت اقامتگاه‌های گردشگری همدان پر شد

معاون گردشگری همدان گفت: همدان همچون سال‌های قبل میزبان مسافران عید فطر است و از چند روز قبل ظرفیت همه اقامتگاه‌ها پر شده است.

علی خاکسار گفت: در سال‌های گذشته عید فطر یکی از پررونق‌ترین ایام مسافرتی برای همدان بوده و به همین دلیل همواره با چالش برای میزبانی مواجه بودیم.

او گفت: با توجه به فاصله یک ماه از زمان عید نوروز تا عیدفطر و از آن جا که در ایام نوروز میزبان مسافران بسیاری بودیم آمادگی نسبی در اقامتگاه‌ها و تاسیسات گردشگری وجود دارد و آماده خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران عید فطر هستیم.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: در حال حاضر ظرفیت تمام اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و مراکز بومگردی همدان پر است، همه استان همدان در تلاش برای میزبانی مطلوبی از مسافران است و در جلسه ستاد خدمات سفر با حضور استاندار نیز بر این موضوع تاکید شده است.

خاکسار گفت: تمام مراکز دیدنی از جمله اماکن تاریخی، تفریحی به ویژه علیصدر و دهکده گنجنامه باز هستند و برای موزه‌ها نیز راهنما در نظر گرفته شده تا خدمات حرفه‌ای و تخصصی به مسافران ارائه شود.

خاکسار گفت: بازدید و نظارت از اماکن و تاسیسات گردشگری از روز‌های گذشته آغاز شده تا بدون هیچ حاشیه‌ای بتوان از مسافران پذیرایی کرد.

برچسب ها: گردشگری ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.