جشن بزرگ «خداقوت کارگر» در گناوه برگزار شد

به مناسبت هفته کار و کارگر جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه در تالار بهزاد این شهر برگزار شد.

محمدتقی صفری در این آئین با تبریک هفته کار و کارگر و تقدیر از برگزار کنندگان این برنامه گفت: کارگران از اقشار ارزشمند، زحمتکش و شریف که در جامعه نقش آفرینی مهمی دارند و جامعه مرهون تلاش‌ها و زحمات این قشر است.

او می‌گوید: دست‌های پینه بسته کارگران نشان از تلاش، کوشش و همت و اراده بالای آن‌ها است که سختی‌ها را برای رفاه جامعه و خانواده و کسب روزی حلال به جان‌ می‌خرد و همه باید قدردان این قشر پرتلاش باشیم.

فرماندارگناوه گفت: امروز کارگر باید مورد توجه و احترام باشد و همه ادارت و نهاد‌ها و شرکت و مؤسسات و کارفرمایان باید نسبت به کارگران تکریم و احترام کنند و حق و حقوق آن‌ها را به موقع پرداخت کنند.

صفری بیان کرد که همه باید دست در دست هم دهیم تا بتوان شهرستان گناوه را به شهرستانی آباد و درخور شأن مردم این شهرستان تبدیل کرد و تلاش ما نیز بر همین اساس خواهد بود تا با یک چشم انداز بلند ۱۰ ساله این شهرستان گناوه را از لحاظ تجاری، اقتصادی و گردشگری توسعه دهیم را به یک مکانی زیبا و قابل درخور شأن مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین آن تبدیل کنیم.

رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان گناوه هم در این مراسم گفت: در هفته کار و کارگر برنامه‌ها متنوعی در این شهرستان به پاس بزرگداشت مقام کارگر اجرا شد که غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، تجلیل از مدافعان سلامت، برگزاری کارگاه آموزشی کارآفرینی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، نواختن زنگ آغاز این هفته، دیدار جامعه کارگری و کارفرمایی با فرماندار و امام جمعه، بازدید از کارگاه‌ها و شرکت‌ها و برپایی گشت دریایی برای جامعه کارگری و کارفرمایی به مناسبت روز ملی خلیج فارس از مهمترین این رنامه‌هابوده است که در این هفته در شهرستان اجرا شد..

کریم صفایی می‌گوید: کار و کارگر نقش تعیین کننده و اساسی در اقتصاد کشور دارد و همگان به این نقش اساسی واقف هستند.

او گفت: پیگیری مطالبات کارگران را وظیفه خود دانسته و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و افتخار ما این است که خدمتگزار جامعه کارگری باشیم.

در این آئین که با حضور جمع کثیری از کارگران و کارفرمایان و خانواده‌های آن‌ها و مسئولان شهرستان برگزار شد برنامه‌های متنوع و شاد اجرا شد و از ۹۰ نفر از کارگران نمونه شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی فعال و تعدادی از خبرنگاران حوزه کار شهرستان گناوه تجلیل شد.

یکی از صحنه‌های زیبای این آئین بوسه زدن فرماندار گناوه و نماینده عالی دولت در شهرستان بر دست پاکبانان شهرداری بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.