بیشترین مصرف برق استان یزد مربوط به بخش صنعت است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: ۵۴ درصد مصرف برق استان در بخش توزیع مربوط به بخش صنعت است.

علی جم با اشاره به جایگاه ممتاز استان به لحاظ مصرف صنعتی و بیشترین فروش انرژی در بخش صنعت، گفت: ۲۱ درصد مربوط به بخش خانگی و ۱۳ درصد مربوط به بخش کشاورزی است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: دو هزار و ۲۰۶ حلقه چاه از دو هزار و ۲۸۸ چاه کشاورزی موجود یعنی ۹۶.۳ درصد از چاه‌های کشاورزی استان از نعمت برق برخوردارند.

علی جم، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد این مطالب را با آیت اله محمدرضا ناصری بیان کرد.

این مسئول کشف و برخورد قانونی با استخراج کنندگان ارز دیجیتال غیرمجاز، کاهش ۵۰ درصدی ساعات کار ادارات، استفاده نکردن از کولر گازی در مناطق غیر گرمسیر یا قرار دادن دمای آن بر روی ۲۶ درجه، تعدیل روشنایی و کار‌هایی از این قبیل را از اقدامات خوب سال گذشته در کنترل مصرف برق تابستان برشمرد.

به گفته جم شهروندان یزدی اگر بر روی کولر‌های آبی سایبان نصب کنند و دور موتور کولر را در حالت کند قرار دهند ۵۰ درصد در مصرف برق و با قرار دادن دمای محیط روی ۲۶ درجه در کولر‌های گازی، ۲۰ درصد در مصرف صرفه جویی می‌کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برنامه کاربردی برق من را ابزاری مطمئن برای ارائه همه خدمات مورد نیاز به مشترکین دانست و از استفاده افزون بر ۱۰۰ هزار مشترک برق یزدی از این برنامه برای دریافت خدمات خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار