فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت:اعضای شورای شهر با وحدت و همراهی با شهردار جدید در ایجاد فضای کار و تلاش برای حل مشکلات معیشت کارگران زحمتکش شهرداری تلاش کنند.

سردار جمال شاکرمی با بیان اینکه پاکبانان شهرداری شریف‌ترین قشر وفادار به انقلاب هستند گفت: وحدت و همدلی اعضای شورای شهر برای حل مسائل شهری و مشکلات معیشتی کارگران زحمتکش شهرداری امری ضروری است.

او گفت: در دوران دفاع مقدس نام شهید باکری به خاطر تواضع و خدمت به مردم به عنوان یک شهردار نمونه در تاریخ ماندگار شد و امروز شهردار ایلام بایستی رفتار و سلوک شهید باکری را سرلوحه کار خود قرار دهد.

فرمانده سپاه استان در ادامه به احادیث و روایات در رابطه با پرداخت سریع دستمزد کارگر قبل از آنکه عرق او خشک شود اشاره و گفت: زیباسازی و نوسازی مبلمان و ترمیم معابر شهری مهم هست، اما آنچه مهم‌تر است نیروی انسانی سازمان است. شایسته نیست که مسئولین استان برای کسب قدرت با هم درگیر شوند و کارگران پر تلاش دوسه ماه حقوق نگیرند.

اومی گوید: هر مقدار که مسئولین از مردم فاصله بگیرند و خادمان مردم و قشر زحمتکش را فراموش بکنند، از اصل نظام و انقلاب و گفتمان امام و رهبری دور شده اند.

در جشن گرامیداشت روز کار و کارگر که در پارک چغاسبز ایلام برگزار شد، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مدیران استانی و خانواده‌های پرسنل شهرداری حضور داشتند.

در پایان این مراسم تعداد ۷۸۰ بسته معیشتی به همت بسیج سازندگی سپاه امیرالمومنین (ع) به خانواده‌های کارگران اهداء شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.