مهار شعله‌های آتش در کارگاه نجاری

آتش سوزی کارگاه نجاری در شهرک یکتا، با تلاش همه جانبه آتش نشانان مهار شد.

 روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی شیراز اعلام کرد: به دنبال تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۷، ۱۴ و ۶ را به همراه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی و تانکر آب را به شهرک یکتا اعزام کرد.

به گفته آتش نشانان اعزامی به محل حادثه یک سوله ۵۰۰ مترمربعی، با کاربری تولید مصنوعات چوبی دچار آتش سوزی شده و شعله‌های آتش در حال سرایت به قسمت‌های دیگر کارگاه بود.

با توجه به اینکه حجم بسیار زیادی از تخته‌های چوب در محل آتش سوزی قرار داشت، نیرو‌های آتش نشانی بی درنگ پس از قطع جریان اصلی برق و گاز کارگاه، با بکارگیری لوله‌های آبرسانی از دو جهت مشغول مهار شعله‌های آتش شدند.

همزمان گروه دیگری از آتش نشانان پس از مجهز شدن به دستگاه‌های تنفسی، عملیات جستجو در قسمت‌های مختلف کارگاه را آغاز کردند که خوشبختانه پس از بررسی همه نقاط کارگاه، مشخص شد، فردی در میان دود و حرارت گرفتار نشده است.

نیرو‌های آتش نشانی با تلاش همه جانبه، زبانه‌های آتش را مهار کرده و از سرایت شعله‌های آتش به بخش‌های دیگر این کارگاه و همچنین ساختمان‌های همجوار جلوگیری کردند.

علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی شیراز در دست بررسی است.

برچسب ها: آتش نشانی ، مهار آتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار