ماجرای نایاب شدن شیرخشک رژیمی در داروخانه ها پیگیری شد

پیام شما شهروندان عزیز در مورد نایاب شدن شیرخشک رژیمی در داروخانه ها، توسط خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پیگیری شد.

شما شهروندان عزیز در مورد نایاب شدن شیرخشک رژیمی در داروخانه ها، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی، برای پیگیری به سرویس استان‌ها ارجاع داده شد.

 

 

 

دغدغه روز/

با سلام خدمت شما، مدتی هست که شیر خشک رژیمی آپتامیل پپتی جونیور در داروخانه ها پیدا نمی شود و دلیلش هم پخش نکردن کارخانه است، هفته پیش در خبرها اعلام شد که در همان هفته پخش بعد از شماره گذاری انجام می شود متاسفانه تا الان هیچ پخشی انجام نشده است. ما تمام داروخانه های تهران را با تقسیم بندی مناطق گشتیم اما هیچ چیزی پیدا نکردیم، جالب است که باز هم بازار سیاه وجود دارد. ما 6 قوطی پیدا کردیم که تاریخ آن گذشته بود، وما از طریق نفر دوم توانستیم 2عدد پیدا کنیم با قیمت 50.000 تومان این در حالی است که بچه های ما بیش از 10روز است که شیر ندارند، لطفا پیگیری کنید.


شیرخشک گالاکتومبن 19 مخصوص نوزادانی است که بیماری دارند این بیماری سوءجذب گلوکز و گالاکتوز است که فقط باید این شیرخشک را به آنها بدهیم این شیرخشک را فقط دولت وارد می کرد و از طریق سامانه به مریض داده می شد اما چون بانک ملی ارز دیر اختصاص داده تا 4 ماه این شیرخشک طول می کشد تا وارد کشور شود خواهش می کنم پیگیری کنید.

 نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد نایاب شدن شیرخشک رژیمی در داروخانه ها، را پیوند (لینک) زیر مشاهده کنید.

۱۲۰ هزار قوطی شیرخشک رژیمی و دارویی ترخیص شد

لطیفی گفت: از هفته پیش تاکنون از مجموع یک میلیون قوطی شیرخشک، ۱۲۰ هزار قوطی شیرخشک رژیمی و دارویی ترخیص شده است.

 برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۱۹:۰۵ ۰۸ آبان ۱۴۰۲
سلام چرا شیرخشک پپتید جونیور نیست بچه میخاهند توایران زیاد باشه بچه مایحتاجش نیست پسرمن حساسیت گوارشی شدید داره همین بهش میسازه پیگیر باشید پیگیر به جای اینکه بگید بچه بیارید بچه تامین بشه
Iran (Islamic Republic of)
سیروس
۲۲:۳۷ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
این همه میگین بچه بیارین بچه بیارین
که چی؟
شیرش رو می تونن تامین کنن؟
هواش رو می تونن تامین کنن؟
آبش رو می تونن تامین کنن؟
بزرگ شد نونش رو می تونن تامین کنن؟
رفاه و آسایشش رو تامین کنن؟
بزرگ شد نمی گه منو چرا به دنیا آوردی وقتی میبینی هیچ چی نیست! چی جواب باید بدیم
پخش هم شد شد نشد نشد فقط راهنمایی کنین چون یه دونه بچه دارم شیر خشکش رو نمی تونم گیر بیارم
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۳:۲۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
شیرخشک پپتی جونیور تو شهرهای بزرگ اصلا پیدا نمیشه.تو قم که نتونستیم پیدا کنیم.هیچ داروخانه ای نداره.آخرش نوزاد ما خونریزی معده کرد و با کلی مکافات۱۴۰۱/۲/۲۱ اون هم ۳۰۰ کیلومتر دورتر از قم تونستیم یک قوطی از این شیر خشک رو پیدا کنیم.
واقعا رحم تو دل بعضیا نیست. تنها غذای این طفل‌‌های معصوم که نبودش با جونشون بازی میکنه باید به وفور پیدا بشه. نه اینجوری
Iran (Islamic Republic of)
نعمانی
۲۳:۰۴ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
بچه ی منم شیرخشک اپتامیل ha استفاده میکنه الان چند هفته هستش تو داروخانه های ارومیه یدونه هم اپتامیل ha پیدا نکردیم هر روز کارمون شده گشتن تو داروخانه ها واقعا نمیدونیم چیکار کنیم
آخرین اخبار