مهمترین عناوین اقتصادی ۱۵ اردیبهشت

هدفمند کردن یارانه آرد صنف و صنعت درمانی برای پای لنگ کیفیت نان!/ سامانه اجاره‌داری حرفه‌ای نباید در حد حرف باقی بماند

هندوانه رتبه نخست صادرات را به خود اختصاص داد، ورود سامانه بارشی جدید و هر کد سجامی امکان انجام یک معامله خودرویی در بورس دارد از اخبار اقتصادی امروز است.

مهمترین اخبار اقتصادی امروز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت به شرح زیر است:

روزانه ۲۵۰ تن مرغ مازاد از سطح بازار جمع آوری می‌شود
مدیرکل پشتیبانی امور دام تهران گفت: به منظور تنظیم بازار و حمایت از مرغداران، روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ تن مرغ مازاد از سطح بازار جمع آوری می شود.

یارانه به جای تولیدکننده باید به مصرف کننده پرداخت شود
معاون رفاه اجتماعی وزارت کار گفت: یارانه‌هایی که از ابتدای زنجیره به یک کالا اختصاص داده می‌شود، احتمال به هدف رسیدنشان کم است.

یارانه جبرانی کالاهای اساسی پرداخت می‌شود
وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر بسته سیاستی تغییر پرداخت یارانه دولت به صورت کامل عملیاتی شود، قبل از اجرا، یارانه جبرانی به حساب مردم واریز می‌شود.

هر کد سجامی امکان انجام یک معامله خودرویی در بورس دارد
حسنی گفت: به محض آغاز معاملات خودرو در بورس، تمام افراد با کد سجامی می‌توانند بدون اخذ کد جدید فقط یک معامله انجام دهند.

هندوانه رتبه نخست صادرات را به خود اختصاص داد
رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: علی رغم شرایط خشکسالی و بحران آب، سال گذشته هندوانه رتبه نخست صادرات را به خود اختصاص داد.

سامانه اجاره داری حرفه‌ای نباید در حد حرف باقی بماند
دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: با بستن سایت‌های مجازی و یا اقدامات دستوری بازار اجاره آرام نمی‌شود بلکه این بازار به راه اندازی سامانه اجاره داری حرفه‌ای نیاز دارد.

هدفمند کردن یارانه آرد صنف و صنعت درمانی برای پای لنگ کیفیت نان!
کم فروشی، استفاده بیش از حد از نمک و گاها جوش شیرین و مواردی از این قبیل که برای استفاده کم تر از آرد و فروش آن رخ می داد قرار است با آزادسازی یارانه صنف و صنعت مدیریت شود.

ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
پنجشنبه با نفوذ سامانه بارشی به غرب کشور در مناطقی از نوار غربی، نوار شمالی و استان‌های واقع در مرکز و جنوب کشور رگبار پراکنده، رعدوبرق گاهی وزش باد شدید همراه با گردوخاک رخ می‌دهد.

برچسب ها: یارانه آرد ، مرغ ، بورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار