معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان:

هزار و ۸۰۰ تن روغن در فروشگاه‌های خوزستان توزیع می‌شود

حسینی نژاد گفت: هزار و ۵۰۰ تن روغن از طریق کارخانجات درون استان تامین شده و ۳۰۰ تن دیگر نیز در فروشگاه‌های استان توزیع می‌گردد.

سید سعید حسینی نژاد در خصوص تامین و توزیع روغن خوراکی گفت: با توجه به اینکه هزار و ۵۰۰ تن روغن از طریق کارخانجات درون استان تامین شده و همچنین ۳۰۰ تن هم از طریق فروشگاه‌های اتکا، که دارای ۴ فروشگاه در سطح شهرستان اهواز و ۱۹ فروشگاه در سطح شهرستان‌ها و در مجموعاً ۲۳ فروشگاه در حال توزیع است.

او افزود: در حال حاضر محدودیتی جهت توزیع وجود ندارد، اما لازم است افراد نیز به نوعی با هم در تعامل باشند، بگونه‌ای که روغن توزیعی به همه مردم برسد.

آقای حسینی نژاد در ادامه یادآور شد که طبق گفته مدیر کل غله، ذخیره مناسبی از روغن در بندر امام خمینی وجود دارد.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان این سخنان را امروز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در نشست تنظیم بازار استان که با حضور سازمان‌های مربوطه و صنوف مختلف برگزار شد، بیان کرد.

افزون بر آن امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان نیز با اشاره به وضعیت مطلوب موجودی روغن در خوزستان از اختصاص سهمیه مازاد روغن به استان در جهت تنظیم بازار خبر داد.

به تازگی روغن در سطح فروشگاه‌های کشور از جمله خوزستان با کاهش مواجه شده است که دلیل عمده آن به جنگ روسیه و اوکراین نسبت داده می‌شود.
همزمان با کمبود این محصول در ایران، گزارش‌هایی از نبود روغن در قفسه فروشگاه‌های اروپایی رسیده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.