هزار و۸۹۰ واحد از پروژه‌های مسکن مهر به نهضت ملی مسکن تبدیل خواهد شد

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تبدیل شدن ۱۸۹۰ واحد از پروژه‌های نیمه تمام فاقد متقاضی مسکن مهر استان به طرح نهضت ملی مسکن خبر داد

قاسم قاسمی گفت :  نسل آینده ما باید امنیت مسکن داشته باشند و این وظیفه ما را دو چندان خواهد کرد و باید تلاش را چند برابر کنیم که در تمامی جبهه‌های نهضت ملی مسکن، استان برتر باشیم.

 مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی  گفت: امروزه واقعیت بسیار مهم بحث مسکن این است که مردم مسکن میخواهند و موضوع نهضت ملی مسکن در دستور کار کشور و این اداره کل قرار گرفته است.

قاسمی گفت : در بحث واگذاری زمین به گروه‌های ساخت، تاکنون ۱۱۷ نفر از متقاضیان در حال انعقاد قرارداد هستیم که نیاز است فعالیت بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

او گفت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مالی و کمک به شهرداری ها، نیاز است اسناد و مدارکی که جهت انجام مراحل مناقصه ضرورت دارد سریع‌تر به دبیرخانه ستاد بازآفرینی استان ارسال گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان اظهار داشت: در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت که تامین زمین صورت گرفته است و اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان متولی کار به زودی کار را شروع خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.