رونمایی از سامانه اینترنتی برای پخش مستند‌های حرفه‌ای و مردمی

در روز اختتامیه جشنواره ملی مستند از سامانه اینترنتی برای پخش مستند‌های حرفه‌ای و مردمی رونمایی می‌شود.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی تبلیغات و فضای مجازی نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک می‌گوید:این جشنواره  از آبان‌ماه کار خود را شروع کرد در ۳ بخش اصلی  مربوط به رقابت برنامه‌سازان حرفه‌ای بود و در ۵ گونه مستند که شامل مستند محض، مستند بازسازی، مستند گزارشی، مستند داستانی و مستند چهره‌نگاری پرتره را شامل می شد. همچنین در بخش مردمی نیز همه می‌توانستند اگر کار صوتی مستند انجام داده بودند ارسال کنند که استقبال خوبی نیز شده بود.

به گفته طالبی همه ارتباطات شان بیشتر از طریق فضای مجازی بوده و بر روی تبلیغات معمول کارزیادی صورت نگرفت.پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک امسال قابلیت متفاوتی برای پخش فیلم‌ها به داوران جشنواره داشت همه فایل‌ها از طریق سایت دریافت‌شد و از طریق سایت داوری شده است. با دسترسی‌هایی که برای داوران در نظر گرفته شد داوران خود اثر را قضاوت می‌کردند و بدون شناخت صاحب اثر به آن رای دادند.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی تبلیغات و فضای مجازی نخستین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک می‌گوید:در حال طراحی سامانه‌ای هستیم که در روز اختتامیه جشنواره مستند از آن رونمایی خواهیم کرد این سامانه اینترنتی است و برای پخش مستند‌های حرفه‌ای و مردمی در تاریخ چهارم خرداد رونمایی خواهد شد

گفتنی است برگزیدگان جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک حدود ۱۸ نفر هستند البته ممکن است کمیته‌های داوری بعضی آثار را در بعضی مشاغل هم حائز کسب رتبه بدانند و بع برگزیدگان اضافه شود.

برچسب ها: جشنواره ، مستند ، رادیو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.