پادگان لشکر ۷۷ ارتش با توافقی سه جانبه منتقل می‌شود

پادگان لشکر ۷۷ با توافق سه جانبه ارتش، شهرداری مشهد و آستان قدس رضوی هفته آینده منتقل می‌شود.

امير سر تيپ كيومرث حيدری فرمانده نيروی زمينی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی نشستی درباره این انتقال گفت: گره كوری كه سال‎ ها بوجود آمده بود با ورود حجت السلام و المسلمين محسنی اژه‌ای رئيس قوه قضائيه و حجت الاسلام والمسلمين پورخاقان رئيس سازمان قضائی نيروهای مسلح پس از سال‌ها حل و فصل شد و آن چه كه مصوب شده است مورد احترام ما است و متعاقب آن اين پادگان ساماندهي مي شود و اماكنی كه بايد بمانند و اماكنی كه بايد واگذار شوند اقدامات لازم انجام خواهد شد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح نیز در ادامه این جلسه گفت: به لطف الهی و حسن نظري كه همه اين عزيزان داشتند توافقات بسیار خوبی در خصوص پادگان لشگر ۷۷ و پروژه آبشار ۲ بین ارتش، شهرداری و آستان قدس رضوی به عمل آمد و اینکه در كميسيون شورای عالی معماری و شهر سازی نقشه‌های مورد توافق به اتفاق آرا تأييد شد و به زودی شاهد اجرايي شدن اين توافق خواهیم بود.

پادگان ثامن الائمه لشکر ۷۷ مشهد (مرکز نظامی و واحد‌های وابسته) در محله شهید بهشتی مشهد واقع شده و یکی از هشت مرکز نظامی و واحد‌های وابسته در محله شهید بهشتی مشهد می‌باشد.

 موضوع انتقال این پادگان مربوط به ۱۴ سال قبل است که قرار بر این بود تا برای تسهیل رفت و آمد شهروندان در خیابان‌های منتهی به پادگان لشکر ۷۷ در مشهد مقدس، اقداماتی برای بازگشایی این معابر صورت گیرد.

در این باره حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی ‌اژه‌ای در اولین جلسه شورای عالی قوه قضاییه پس از سفر به خراسان رضوی، بر حل و فصل این موضوع تاکید و در این رابطه دستوراتی را صادر کرده بود.

 دیروز هم شورای عالی معماری شهرسازی انتقال پادگان ارتش در مشهد را تصویب کرد تا طی۱۰ روز آینده کارهای اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گفته سيد عبدالله ارجائی شهردار مشهد اين توافق نامه مطالبه قريب به دو دهه مردم مشهد است كه امروز به ثمر نشست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
آقای اژه ای رییس قوه قضائیه اگه راست میگه اول زندان وکیل آباد مشهد منتقل کنه و زمین در اختیار شهرداری بزاره تامردم اینقدردوراین زندان نچرخن راه که با زنمیکنه هیچی خیابان اطراف مسدودکردن
Germany
ناشناس
۲۲:۵۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
فقط زورشمابه ارتش مظلوم میرسه به اژه ای چه ربطی داره آیاارگانهادیگرویاوزارت خانه دیگریک وجب زمین میدن؟چقدراین فرماندهان مابی عرضه وبی لیاقت هستن این زمین حق پرسنل است که با۲۰سال خدمت تاحالانه خانه سازمانی استفاده کردم نه یک وجب زمین گرفتم دنیادارمکافات است خداجای حق نشسته آه مظلوم دامن گیرحالا،هی حق کشی کنیدوظلم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
همه پادگانهای داخل شهرا باید تبدیل به پارک و زمین بازی بشن ( البته غیر پولی ) و برن خارج از شهرها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
استان قدس حتما میخواهد اونجارا یک امازاده جدید دفن کند اخه جیب اخوندا ته ندارد اگر کل درامدهای دنیارا به این جماعت بدهیم بازهم تشنه پول هستند دنبال روضه خوانی میکردن خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو هم برو بخور، حوزه های علمیه هر سال ثبت نام دارن، اگه مردی برو
آخرین اخبار