احتمال قوی خودزنی در بررسی پزشکی قانونی/ زاکانی در انتظار رفع ابهامات پرونده شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹

زاکانی با اشاره به اخبار منتشره در خصوص چگونگی جراحات شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ توضیحاتی داد.

علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه حضور در اجلاس شورای عالی استانها، در جمع خبرنگاران گفت: اگر ثابت شود شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ خودزنی کرده است به بدترین شکل برخورد خواهیم کرد و اگر ثابت نشود از این همکار و حقوق آن و مردم صیانت خواهیم کرد.

پیش از این پزشکی قانونی با ارائه گزارش به دادسرا اعلام کرده بود: با عنایت به شکل و الگوی جراحات و عدم آثار ضرب و جرح و صدمات دفاعی در سایر نواحی (تنه و اندام‌ها) احتمال حدوث در شرایط غیر منازعه (مانند خودزنی) قویا مطرح است.

تازه‌ترین واکنش شهردار تهران به ماجرای جراحات شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ +فیلم

ولین بار خبر جراحت سید جواد هاشمی را عبدالمطهر محمد خانی سخنگوی شهرداری تهران منتشر کرد.

وی با انتشار توئیتی نوشته بود: سید جواد هاشمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در هنگام ماموریت مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز با ضربات چاقو از ناحیه سر به شدت مجروح شد. چند روز پیش هم به ماشین وی تیراندازی شده بود. هاشمی در پاکدستی و جدیت در مقابله با فساد از مدیران شاخص شهرداری تهران است. برای سلامتی ایشان دعا کنیم.

ضاربین در محله خلازیر توسط پلیس دستگیر شده‌اند. الحمدالله حال عمومی آقای هاشمی خوب است و آسیب به جمجمه ایشان وارد نشده اما ۲۵ بخیه حاصل جراحات حمله ضاربین با قمه است. ضمناً این شهردار عزیز از رزمندگان مدافع حرم هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طاهری اندانی
۲۰:۴۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعاً چرا مقامات اینطوری حرف میزنند بابا این که دیگه دولتی است و از خودتون چطور یک نفر این طور خود زنی می‌کنه که سر ۲۷ بخیه بخوره مگه چنین چیزی ممکنه از اون گذشته خودزنی ها ۹۰ درصد تو دست و سینه است نه سر حالا به فرض مثال تو سر زده یعنی جوری که ۲۷ بخیه بخوره با عقل کدوم عاقلی سازگار است،، حالا که یک ادم صادق و خداشناس شهردار است ببین چی در موردش قضاوت میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
شهردارعزیز ما قاطع و مقتدر است.
خود زنی، دسیسه است.
مرگ بر اراذل و اوباش و مقصرین...
آخرین اخبار