همراهی اقشار جامعه رمز موفقیت طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها است

فرماندار خاش گفت: همراهی و همگامی اقشار مختلف جامعه اعم از علما، بزرگان، معتمدان، نخبگان، اصناف و بازاریان با دولت رمز مهم موفقیت سیاست‌های اقتصادی و اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها است.

 صاحب‌گل صالحی در نشست ستاد تبیین و تشریح سیاست‌های اقتصادی دولت و اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌های خاش گفت: ۳ اصل مهم اجماع بین مسوولان، اقناع افکار عمومی و نخبگان جامعه و حمایت از منافع مردم و بویژه اقشار نیازمند در اجرای این طرح ملی مدنظر است.

او گفت: سند تحول دولت مردمی آیت الله رییسی در ۵ حوزه تحول و اصلاحات عمیق پرداخت یارانه، بودجه ریزی، تجارت و ترانزیت و حمل و نقل، تولید و سرمایه گذاری و توجه به محرومان جامعه تدوین و عملیاتی و اجرایی شده است.

فرماندار خاش گفت: دولت سیزدهم از هفت ماه قبل با انجام کارشناسی و جمع بندی دقیق مسایل و با هدف مقابله با رانت و فساد و تبعیض در واردات بی رویه و سوءاستفاده از ارز ترجیحی به فکر مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها بوده است.

او گفت: در سال‌های اخیر ۸۵ درصد از یارانه‌ها خارج از ریل اصلی بوده و متاسفانه در سفره‌های مردم نمی‌آمد و تنها در یکسال گذشته ۳۱۲ هزار میلیارد تومان یارانه پرداختی به وارد کنندگان با هدف فقرزدایی و تامین نیاز‌های اساسی مردم کشور پرداخت شد که متاسفانه نتیجه آن افزایش فقر در جامعه بود.

صالحی گفت: اولویت مهم دولت سیزدهم توجه به سلامت و معیشت مردم ایران بوده و الحمدلله در کمتر از یکسال شاهد موفقیت‌های دولت در این حوزه‌ها بوده ایم.

او گفت: دشمن تمایل ندارد که اقتصاد کشور روی ریل شکوفایی در حرکت باشد و با ترفند‌های مختلف می‌خواهد کشور ما را از پیشرفت و توسعه و آبادانی دور کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار