جمع آوری روغن‌های احتکاری از انبار یک فروشگاه

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف هزار و ۸۷۳ بطری یک کلیویی از انواع روغن‌های خوراکی احتکار شده به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ محمد حسن اسماعیلی گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی اجرای طرح تنظیم بازار و به منظور مبارزه با محتکران کالا‌های اساسی اقدامات کنترل و نظارت‌های خود بر واحد‌های صنفی فروش مواد غذایی را تشدید کردند.

او می گوید: در همین راستان ماموران با اشرافیت و هوشمندی بالای خود از احتکار تعداد بسیار زیادی روغن خوراکی در انبار یکی از فروشگاه‌ها مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان گفت: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه بازرسان اتاق اصناف و ستاد تنظیم بازار از انبار این فروشگاه بازدید کردند که در نتیجه یک هزار و ۸۷۳ بطری یک کیلویی انواع روغن خوراکی احتکار شده کشف شد.

سرهنگ اسماعیلی گفت: ارزش این روغن‌ها برابر ارزیابی کارشناسان مرمبوطه بیش از یک میلیارد ریال تخمین زده شده است. در این رابطه پرونده تشکیل و متصدی فروشگاه برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.