مرغی که خریدار ندارد

ایوانی‌ها از خریداری مرغ به دلیل افزایش قیمت خودداری کردند.

بازدید‌های میدانی  از سطح بازار شهرستان ایوان حکایت از آن دارد که شهروندان ایوانی هیچگونه میل و رغبتی برای خرید مرغ با قیمت مصوب ندارند طوریکه در چند روز گذشته از خرید مرغ با قیمت جدید خوداری کردند.

به گفته آقایان مرادی و نجفی از عاملان توزیع مرغ در شهرستان ایوان از دیروز تا کنون که بیش از هشتصد کیلو مرغ از کشتارگاه صنعتی سپید مرغ مانشت برای عرضه در بین شهروندان حمل کرده اند، به علت عدم خرید با قیمت مصوب ۵۹۸۰۰ تومان روی دست آن‌ها مانده و اگر تا فردا بماند برای آن‌ها مشکلاتی ایجاد کرده و متضرر می‌شوند.

همچنین به علت اختلاف قیمت مرغ و عدم خرید از سوی مصرف کننده کشتارگاه صنعتی سپید مرغ مانشت واقع در شهرستان ایوان از شب گذشته غیر فعال و از چرخه تولید خارج شد.

مردای مدیر داخلی کشتارگاه می‌گوید از کشتار بیست هشت تن مرغ تنها ۱۳۴ کیلو بفروش رسیده و مابقی آن که بیش از هفتده تن می‌باشد در کشتارگاه منجمد شده است.

برچسب ها: مرغ منجمد ، توزیع مرغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام. از ۲۸ تن تولید ۱۳۴ کیلو خریداری شده آنوقت ۱۷ تن منجمد شده. من هرگز ریاضیم خوب نبود مخصوصا تفریق. الان فهمیدم از ۲۸۰۰۰ کیلو ۱۳۴ کیلو را کم کنیم ۱۷۰۰۰ کیلو باقی میمونه.
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۱۹:۳۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام یاد شهدای زمان انقلاب خالی چقد ر شجاع بودند از ساواک صهیونیستی هم که شکنجه های وحشت ناکی اعمال می کردند حراس نداشتند و قاچاقچیثان و دزدان را افشاء می کردند و روشنگری را در جامعه ترویج می دادند .
-
عباس گودرزی
۱۱:۱۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
آفرین