رشد ۶۸ درصدی مشارکت قزوینی‌ها در طرح اکرام

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین از رشد ۶۸ درصدی مشارکت قزوینی‌ها در طرح اکرام ایتام و محسنین در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

فرزاد فرهادی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: مشارکت حامیان بزرگوار و مردم خیر استان قزوین در طرح اکرام ایتام و محسنین در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۶۸ درصدی داشته است.

در سال گذشته مشارکت مردم نیکوکار استان قزوین در طرح‌های مختلف کمیته امداد به ویژه طرح اکرام رشد چشمگیری داشته که حاصل تلاش همکاران حوزه اکرام ایتام و محسنین و روحیه خیرخواهانه مردم و فرهنگ نوع دوستی در جامعه است.

فرهادی افزود: در حال حاضر هشت هزار و ۳۶۲ فرزند ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین هستند که ۱۸ درصد آن ایتام و ۸۲ درصد فرزندان محسنین هستند و براساس آمار‌های موجود، در سال ۱۴۰۰ سرانه دریافتی فرزندان ایتام از محل کمک‌های حامیان و مردم عزیز، به طور متوسط بیش از یک میلیون و ۷۷ هزار تومان و فرزندان محسنین بیش از ۲۶۴ هزار تومان بوده است.

او اضافه کرد: در حال حاضر ۲۷ هزار و ۹۴۸ حامی نیک اندیش حمایت مادی و معنوی هشت هزار و ۳۶۲ فرزند ایتام و محسنین تحت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین را برعهده دارند که میانگین سرانه پرداختی این عزیزان در ماه بیش از ۱۲۲ هزار تومان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اعلام کرد: طی سال ۱۴۰۰ بیش از ۴۲ میلیارد و ۴۳۲ میلیون تومان از سوی حلامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به حساب فرزندان معنویشان واریز شده است که این رقم نسبت به سال ۱۳۹۹ رشد ۶۸ درصدی داشته است.

طرح اکرام ایتام و محسنین از میان طرح‌های مختلف کمیته امداد امام خمینی (ره) از استقبال بسیار بالایی در بین اقشار مختلف مردم برخوردار است البته اغلب حامیان اذعان می‌کنند که با کمک به ایتام، هم گره شان باز شده و هم باعث افزایش برکت در زندگی شان بوده است.

عموم مردم می‌توانند برای عضویت در طرح اکرام از طریق نشانی اینترنتی emdad.ir اقدام کنند، همچنین کد مهربانی #*۰۲۸*۸۸۷۷* و شماره تماس ۳۳۳۷۹۵۰۰ راهکار دیگری است که برای عضویت در طرح اکرام فراهم شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار