اجرای حدود ۱۶۰۰ برنامه عمومی و همایش ورزشی

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه از برنامه ریزی برای اجرای حدود ۱۶۰۰ برنامه عمومی و همایش ورزشی در امسال خبرداد و گفت : امسال ۲۰۰ جشنواره بومی محلی را برگزار خواهیم کرد که نسبت به پارسال رشدی ۱۸۵ درصدی دارد.

عزیزی با بیان اینکه در سطح روستا‌ها خانه‌های ورزش روستایی توسعه ورزش را در این مناطق به همراه داشته، گفت : تاکنون ۲۵۰ خانه ورزش روستایی را راه اندازی کرده ایم و امیدواریم تا پایان امسال تعداد آن را به ۳۰۰ مورد برسانیم که البته از ابتدای سال تاکنون ۹ مورد آن‌ها راه اندازی شده است.

به گفته معاون ورزش و جوانان کرمانشاه اجرای این برنامه‌ها در بعد همگانی به حدود چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که از محل اعتبارات دولتی، مشارکت مردمی و بخش خصوصی باید آن را تامین کنیم.

امسال پیش بینی می‌کنیم حدود ۱۰۰ هزار ورزشکار سازمان یافته داشته باشیم، درحالیکه آمار آن در سال قبل به واسطه شیوع بیماری کرونا حدود ۶۸ هزار نفر بود.

پیش بینی کسب ۱۱۰۰ مدال توسط ورزشکاران کرمانشاهی در امسال می شود از این تعداد حدود ۲۲۰ مدال بین المللی، آسیایی و جهانی است.

برآورد ۱۹۰ مورد اعزام ورزشکاران به مسابقات، ۵۵ مورد میزبانی رقابت‌های کشوری و ۲۱۰ مورد میزبانی رقابت‌های لیگ در کرمانشاه می شود پارسال ۲۰۰ ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شدند که از این تعداد ۱۰۰ نفر فیکس تیم ملی شدند، بنابراین انتظار داریم امسال حدود ۳۱۰ دعوت شده به اردو و ۱۷۰ نفر فیکس تیم ملی داشته باشیم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.