تسریع در روند پاسخگویی و رسیدگی به شکایات ۱۲۴ در زنجان

مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: روند پاسخگویی، رسیدگی و نظارت بر شکایات ۱۲۴ در استان زنجان تسریع شد.

فغفوری گفت: در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، تکریم ارباب رجوع و ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد مرکز پاسخگویی یکپارچه ۱۲۴ در سال گذشته به صورت جامع و یکپارچه راه اندازی شد.

او می گوید: هدف از راه اندازی این سامانه ایجاد هماهنگی، وحدت رویه و مدیریت یکپارچه درگاه‌های ارتباطی و پاسخگویی به شکایات بخش صنعت، معدن و تجارت می‌باشد.

به گفته مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان راهنمایی مراجعین، دریافت شکایات ارباب رجوع در خصوص واحد‌های صنعتی، معدنی و تجاری، پاسخگویی به درخواست‌های وارده و پیگیری و نظارت سریع و دقیق شکایات مردمی از واحد‌های صنفی، خدماتی، تولیدی و توزیعی از جمله ماموریت‌های این مرکز می‌باشد.

فغفوری گفت: در راستای تسریع پاسخگویی، رسیدگی و نظارت به شکایات در استان زنجان، مرکز پاسخگویی یکپارچه ۱۲۴ با افزایش نیروی انسانی در این مرکز از ساعت ۷و ۳۰ دقیقه تا ۲۲ پاسخگوی تماس‌های تلفنی هم استانی‌ها می‌باشد.

او می گوید: شکایات دریافتی از صنوف به صورت اتوماتیک از طریق سامانه آیوین به واحد بازرسی و نظارت سازمان ارجاع و با همکاری تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی بررسی و رسیدگی لازم صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.