رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه:

امتحانات پایان‌ترم دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی حضوری است

رئیس اداره سنجش و پایش کیفیت اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه از برگزاری امتحانات‌ترم دانش‌آموزان استان در تمام مقاطع تحصیلی به‌صورت حضوری خبر داد.

نیکزاد محمودی گفت: مدارس استان آمادگی کامل برای برگزاری امتحانات به شکل حضوری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را دارند.

محمودی گفت: به مدارس تاکید شده استفاده از ماسک و مایع ضدعفونی، رعایت فاصله ۱.۵ تا دو متری بین دانش آموزان، استفاده از سالن‌های بزرگ برای برگزاری امتحانات و تبادل جریان هوا در محل آزمون را برای مقابله با شیوع کرونا جدی بگیرند.

 امتحان حضوری برای دانش‌آموزان مبتلا و مشکوک به کرونا در اتاق ایزوله برگزار می‌شود، از مدیران مدارس خواسته شده تا اتاق‌های ایزوله برای دانش‌آموزان مشکوک به بیماری در مدرسه در نظر داشته باشند.

 امتحانات دانش آموزان پایه دوازدهم، طبق برنامه اعلامی از امروز (اول خرداد) با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی به شکل حضوری در حوزه‌های امتحانی آغاز شده است.

 امسال حدود ۱۸ هزار داوطلب در امتحانات نهایی خرداد ماه در استان شرکت خواهند کرد، ۱۶۹ حوزه امتحانی برای برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان استان کرمانشاه در نظر گرفته شده که دو برابر سنوات قبل از شیوع بیماری کرونا است.

خرداد ماه سال گذشته امتحانات نهایی در استان کرمانشاه در ۱۴۹ حوزه امتحانی برگزار شد.

به گفته محمودی امتحانات نهایی خردادماه ماه دانش آموزان از امروز (یکم خرداد) آغاز و تا ۲۸ خرداد ماه ادامه خواهد داشت و امتحانات بقیه پایه‌های تحصیلی هم با برنامه ریزی مدارس در همین بازه زمانی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.