اخذ آرای قضایی برای رفع تصرف بیش از ۱۱۷ هزار هکتار از اراضی ملی اصفهان

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه‌وشهرسازی استان اصفهان گفت: در ۶۰ روز گذشته ۱۶۲ رای قضایی به نفع دولت و بیت‌المال برای رفع تصرف بیش از ۱۱۷ هزار هکتار از اراضی ملی استان اصفهان اخذ شد.

عبدالحسین پارسایی‌راد گفت: با پیگیری‌های حقوقی از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی اصفهان در راستای رفع تصرف اراضی ملی استان اصفهان و با حمایت جدی دستگاه قضائی در این خصوص، طی ۶۰ روز گذشته ۱۶۲ رأی قضائی به نفع دولت و بیت‌المال اخذ شد.

او می‌گوید: این آرای قضائی مربوط به پرونده‌های مهم و حساس اختلافی این اداره کل با متصرفان و زمین‌خواران است که متراژ این اراضی ملی تصرف شده بیش از ۱۱۷ هزار هکتار در سطح استان اصفهان بوده است.

به موجب دست‌درازی به بیش از ۲۳ هزار و ۲۲۰ مترمربع از اراضی دولتی، دو مورد طرح دعوی و پرونده حقوقی علیه اشخاص متخلف تشکیل شده است.

پارسایی‌راد با تاکید بر جدیت این اداره‌کل در برخورد با متصرفان اراضی ملی گفت: اداره کل راه‌وشهرسازی استان اصفهان نسبت به اشخاصی که اقدام به دست‌اندازی به اراضی ملی می‌کنند به هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد.

معاون املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به احداث بنا در اراضی ملی می‌کنند، گفت: این اداره‌کل از اراضی ملی با آمادگی کامل حفاظت و حراست می‌کند و با هرگونه دخل و تصرف در این اراضی و زمین خواری به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین اغماضی ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.