رئیس شورای اسلامی شهر یزد:

نظارت شهرداری و نظام مهندسی یزد بر ساختمان‌سازی افزایش یابد

سیفی گفت: شهرداری و نظام مهندسی یزد نظارت بر ساختمان‌سازی را افزایش دهند.

عزیزالله سیفی گفت: امروز در خیلی از شهر‌های دنیا مدیریت واحد شهری شکل گرفته و بسیاری از دستگاه‌های خدمات‌رسان با نظر شهردار کار می‌کنند، اما در کشور ما به دلیل برخی قوانین شکل گرفتن عملیاتی این موضوع زمان براست.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد این موضوع را در جلسه مدیریت واحد شهری که با حضور استاندار و جمعی از مدیران، در صحن علنی شورا مطرح کرد.

سیفی گفت: بسیاری از مشکلاتی که شهرداری در طول سال‌ها به دنبال رفع آن بوده تنها با حضور استاندار و پیگیری‌ها و دستورات او برطرف شد.

او می‌گوید: اگرچه حادثه متروپل برای تمام کشور ما تلخ بود، اما توجه شهرداری‌ها و نظام مهندسی‌ها در تمام کشور را به خودش جلب کرد.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر یزد کار ساخت و ساز باید به صورت فنی و تخصصی انجام شود و نظارت بر اجرای آن به صورت دقیق باشد.

سیفی گفت: ما انتظار داریم با توجه به وجود سازمان نظام مهندسی و مهندسان دلسوز و متخصص، چنین حادثه‌ای در یزد رخ ندهد، اما پیش‌گیری از این حوادث بسیار مهم است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد می‌گوید: به این منظور تمام بخش‌های مرتبط با شهرداری و شهرسازی و همچنین سازمان نظام مهندسی دقت و توجه بسیار بالایی داشته باشند تا شاهد چنین موضوعی در کشور و استان یزد نباشیم.

او گفت: مجلس شورای اسلامی در تمام بحران‌ها به خوبی عمل کرده است.

سیفی گفت: مجلس از بدو تشکیل تاکنون هیچ زمان وتحت هیچ شرایطی تعطیل نشده است و در تمامی بحران‌ها این مجلس به کار خود ادامه داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد می‌گوید: از روز تشکیل مجلس شورای اسلامی تاکنون قوانین بسیار خوبی در کشور به ثبت رسیده و  در آینده با تصویب قوانین کارآمد و خوب مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی برطرف می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار